De Onthoofde Arenden

Hey

Ik vroeg mij af of het volgens jullie de moeite is om aan deze reeks te beginnen?
Geplaatst op 20/06/2007 Citeren
Avatar
Bart Wilmsen
Geplaatst op 20/06/2007
Crew
Avatar fluiten
7767
Ik vond dit een heel leuke reeks, maar dan ook niet meer dan dat. Hij steekt niet met kop en schouders boven de strips van hetzelfde genre. Gewone een vlotte, gemakkelijk te lezen reeks.
Geplaatst op 21/06/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 21/06/2007
Vandaag bladerde ik door hardcover nummer 1 van de reeks. Ik twijfelde enorm of ik het boek zou nemen... De fletse kleuren hielden me tegen. Maar als het verhaal echt de moeite blijkt, ga ik dit boek aanschaffen. Toch blijft de twijfel..
Geplaatst op 21/06/2007 Citeren
Avatar
Bart Wilmsen
Geplaatst op 21/06/2007
Avatar Kurt
132
Ik vind dit nochtans een mooie reeks. Het tekenwerk is misschien maar gewoontjes, maar de verhalen en intriges zijn dik in orde. In Frankrijk zitten ze al aan 19 delen en ik ben hard aan het twijfelen om de delen 10-19 in het Frans te kopen. Heb al eens gepolst bij Daedalus of ze deze reeks niet willen verderzetten, maar dat zal niet voor direct zijn. Ik heb ook eens bij Glénat zelf gepolst maar de rechten zijn blijkbaar nog in handen van Uitgeverij Talent. De kans dat deze uitgeverij de reeks nog verderzet, lijkt me echter heel klein. :(
Geplaatst op 03/10/2007 Citeren
Avatar
Kurt
Geplaatst op 03/10/2007
Ook ik zit met smart te wachten totdat deze reeks wordt voortgezet. Het is zo frustrerend dat ze in Frankrijk al zo'n 10 delen meer hebben dan wij. Ik zie net op de site dat er bij een aantal delen staat: aangekondigd.

Heeft iemand hier meer nieuws over ?
Geplaatst op 24/01/2008 Citeren
Avatar
multatuli
Geplaatst op 24/01/2008
Avatar Kurt
132
Multatuli, die reeks staat al jaren aangekondigd, maar bij Talent is het stil, heel stil. Helaas.... Ik heb ze al in het Frans gezien, maar dat leest toch niet zo vlot. En zolang de rechten in handen van Talent zijn, kan er geen andere uitgeverij op inpikken.
Geplaatst op 24/01/2008 Citeren
Avatar
Kurt
Geplaatst op 24/01/2008
Avatar aue
163
Ik vind ook dat het tekenwerk niet top is maar vind de reeks zeker de moeite waard qua scenario. Hoop ook dat de reeks wordt verdergezet in het Nederlands.
Geplaatst op 24/01/2008 Citeren
Avatar
aue
Geplaatst op 24/01/2008
Origineel geplaatst door Kurt
Multatuli, die reeks staat al jaren aangekondigd, maar bij Talent is het stil, heel stil. Helaas.... Ik heb ze al in het Frans gezien, maar dat leest toch niet zo vlot. En zolang de rechten in handen van Talent zijn, kan er geen andere uitgeverij op inpikken.


Ik heb inderdaad ook 1 strip van een andere serie in het frans gekocht, maar mijn frans is niet al te best (of erger, ronduit slecht). Dus ik hoop toch echt dat van een aantal series er nog wat in het Nederlands uitgegeven gaat worden. Als ik zie mooie strips wel in het frans, maar niet in het nederlands te verkrijgen zijn, wordt ik er jaloers van :(
Geplaatst op 03/02/2008 Citeren
Avatar
multatuli
Geplaatst op 03/02/2008