Laatst toegevoegde strips op de site

Crew
Avatar woelfie
4102
Ik heb een vraag over de lijst van laatst toegevoegde strips op de site.
Ik zou verwachten dat deze lijst staat in volgorde van wat er ingevoegd is, en de "datum" de datum is waarop de invoer gebeurde, maar dat klopt dus niet (de data zijn niet chronologisch).

Ik vermoed dus dat ofwel de lijst chronologisch staat per toevoeging en de datum die van goedkeuring is (omgekeerd zou ook kunnen maar dat klopt dan niet met het moment waarop ik de strips heb ingevoerd). Het kan dus zijn dat mijn invoer bij goedkeuring al helemaal onderaan de lijst staat, en dat maakt het extra moeilijk om te controleren of de invoer goedgekeurd is.

Kan iemand dit bevestigen?
Geplaatst op 12/10/2014 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 12/10/2014
Crew
Avatar Veter
7839
Als je in deze lijst kijkt, staan die nieuwe strips inderdaad gerangschikt volgens toevoegen.
De datum is echter die van de goedkeuring of de laatste wijziging, dat hoeft dus niet de datum van toevoeging te zijn.

Maar de volgorde van toevoegen klopt dus wel degelijk hoor. En als er veel toegevoegd wordt, schuift dat inderdaad snel naar onder. :)

Maar zo snel schuift het nu toch ook niet? En het blijft toch een mooi overzichtelijk lijstje van de nieuwe toevoegingen?
Geplaatst op 13/10/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 13/10/2014
Crew
Avatar Surya
13259
Ik denk dat de nieuwe strips op ID gesorteerd worden, dus ze staan automatisch in de juiste volgorde. Welke datum getoond wordt zal ik eens moeten controleren.
Geplaatst op 13/10/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 13/10/2014
Crew
Avatar woelfie
4102
Origineel geplaatst door Veter
Maar zo snel schuift het nu toch ook niet? En het blijft toch een mooi overzichtelijk lijstje van de nieuwe toevoegingen?

Bwah, als ik eens een paar dagen niet op de site zit, komt het al wel eens voor dat ik een paar dagjes mis (voor zover ik weet kan je niet meer verder in de tijd teruggaan dan wat er staat). Het is wel duidelijk dat de site nog dagelijks aangroeit ! (en daar zijn we blij om :)))

Het is zeker mooi om al die nieuwe covers te zien verschijnen, en als ik weet wat ik zelf toegevoegd heb, dan is het nu duidelijk wat ik nog moet bekijken.
Geplaatst op 13/10/2014 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 13/10/2014
Crew
Avatar Veter
7839
Origineel geplaatst door woelfie
(voor zover ik weet kan je niet meer verder in de tijd teruggaan dan wat er staat)


Ah, eigenlijk wel.
Truukje, maar misschien niet verder vertellen :)

Lijstje van de nieuwe strips is:

[php]http://www.stripinfo.be/lijst.php?updates=250&mode=stripsnieuw[/php]
dat wil zeggen dat er standaard 250 getoond worden. Wijzig in die URL die 250 in een groter getal en je krijgt er meer te zien... :)
Geplaatst op 13/10/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 13/10/2014