Robbedoes weekblad

Crew
Avatar woelfie
4069
Ik ben de voorbije weken (of eerder maanden, 't is nogal met tussenpozen) eens mijn collectie Robbedoes tijdschriften uit het stof gaan halen om te scannen en zo de covers op de site te kunnen aanvullen ('t stond al lang op mijn to do lijst).
Nu blijkt dat iemand anders ook hetzelfde lumineuze idee had, de meeste covers er al op staan, en ik dus een hoop overbodig werk heb gedaan. :(

Kan die persoon zich eventueel bekendmaken (indien gewenst via PM) zodat we kunnen samenwerken voor wat er nog ontbreekt?
Geplaatst op 19/10/2014 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 19/10/2014
Crew
Avatar Veter
7823
Ik ben daar eigenlijk al een aantal jaren mee bezig. Maar niet systematisch, naargelang ik pakketjes binnenkrijg vervang of vul ik hier en daar wat covers en gegevens aan. De ene keer zijn dat er enkele in deze jaargang, dan enkele in een andere jaargang, en dan soms maanden niets meer. Maar nu had ik een groot pakket bij elkaar en zal het blijkbaar opgevallen zijn.
In de loop der jaren zijn zo heel wat jaargangen volledig of quasi volledig aangevuld geraakt.

En eigenlijk herinner ik me een van de vorige Gentse stripbeurzen waar je je plannen al eens vermeld had, en ik toen gezegd had dat er al heel wat aangevuld was...
Geplaatst op 19/10/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/10/2014
Crew
Avatar woelfie
4069
Ja ik weet het, 't is stom dat ik niet eerder nagekeken had, maar als ik weet dat jij hebt aangevuld, en er ontbreekt iets, dan is de kans klein dat er nog veel zal bijkomen.

Ik zal het invullen van de laatste gaatjes wat hoger op mijn to do lijstje zetten. :D
Geplaatst op 19/10/2014 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 19/10/2014