West

Avatar Burps
25
Gisteren een derde poging gedaan om een speciale uitgave van de integrale "Distance" in de serie West toe te voegen. Vorige pogingen zijn om onbekende redenen de mist ingegaan. Deze keer is het wél gelukt, alleen stel ik vast dat deze in een aparte reeks werd ondergebracht onder de naam "West: Distance". Misschien mijn fout bij de ingave, maar het gaat absoluut niet om een nieuwe reeks, wél om de tweede integrale in de reguliere reeks West. De eerste integrale in deze reeks, "Justice", werd nochtans wél correct opgenomen. Kan dit worden rechtgezet of hebben jullie redenen om te denken dat dit toch een aparte reeks is ?
Geplaatst op 22/02/2015 Citeren
Avatar
Burps
Geplaatst op 22/02/2015
Ik heb er inderdaad een tweede reeks van aangemaakt, omdat de site van de uitgeverij gewag maakte van "It contains all six issues of Volume II"

Andere optie is met voorvoegsels te werken, maar daar proberen we wat vanaf te stappen, omdat het op den duur zo onoverzichtelijk wordt.
Geplaatst op 22/02/2015 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 22/02/2015
HEb er toch maar een voorvoegsel van gemaakt...
Geplaatst op 22/02/2015 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 22/02/2015
Avatar Burps
25
Lijkt mij toch logischer. De auteur is een goede vriend van me. Ik weet dat de uitgavepolitiek wat verwarrend is, waarschijnlijk omdat ze in het begin in eigen beheer werkten en daarna toch met een uitgeverij in zee gegaan zijn. Britse comics volgen sowieso een andere logica dan de meer traditionele Europese strips. Maar "Distance" bundelt in elk geval een aantal van de voorheen los verschenen en in de reekslijst opgenomen titels, dus lijkt het mij correct om dit als een integrale van de reeks te beschouwen.
Geplaatst op 22/02/2015 Citeren
Avatar
Burps
Geplaatst op 22/02/2015