weetjes en de home-page

Crew
Avatar cuppenh
1519
Het volgende is mij opgevallen:
Als ik een weetje maak met referentie naar een specifiek album verschijnt dit bij nieuwe weetjes op de home-page. Maak ik een weetje aan zonder een album te koppelen (dus in principe geldig voor een reeks) verschijnt er niks nieuws op de home-page.
Is dit bewust gedaan of zit er een toch nog een buggetje in?
Geplaatst op 20/12/2015 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 20/12/2015
Crew
Avatar Surya
13261
Dat zal wel een bugje zijn vermoed ik.
Geplaatst op 20/12/2015 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/12/2015
Crew
Avatar Surya
13261
Tiens, hoe ben je dit tegengekomen? Dit lijkt me te correct te werken.
Geplaatst op 27/12/2015 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 27/12/2015
Crew
Avatar cuppenh
1519
Daar heb ik eventjes over moeten denken, zo in de trant van hoe-was-het-ook-al-weer?
Ik geloof dat het zo is gegaan:
Een weetje met betrekking tot de cover van het Spirit Pop Up album heb ik half december ingegeven met verwijzing naar deel een.
Tegelijkertijd heb ik een weetje, dat er al geruime tijd stond, met betrekking tot Buck Danny (nagekeken in de albums) geaccordeerd zonder nummerverwijzing.
Daarna op de homepage gezien dat alleen de Spirit genoemd werd, terwijl ik verwachtte ook die van Buck Danny te zien. Niet dus.
Maar ik snap het nu: de weetjes worden op datum ingave verwerkt (?) (niet op datum OK?) en het veel vroeger ingevoerde Danny-item verschijnt niet samen met de Spirit bij 19-12 maar onder zijn oktoberdatum en is dus niet meer zichtbaar op de korte lijst van recenste weetjes.
Doorklikken naar "meer" geeft inderdaad een eind verderop in de ranglijst het weetje weer.
Geplaatst op 28/12/2015 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 28/12/2015
Crew
Avatar woelfie
4103
Dat is uiteraard niet geheel onlogisch (en ook niet speciaal ongewenst).
Ik heb lang naar dat weetje zitten kijken en het niet durven goedkeuren (en ik denk velen met mij) omdat het zo moeilijk was om na te kijken als je het album niet hebt.

Dus extra bedankt om dit op te zoeken.
Geplaatst op 29/12/2015 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 29/12/2015
Crew
Avatar Surya
13261
Die verklaring lijkt overeen te komen met de code
Geplaatst op 29/12/2015 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 29/12/2015