Performance

Ik heb net €25 gedoneerd, dus ik hoop dat dat mij recht geeft op klagen.

Sinds ik deze site gebruik heb ik zware performance problemen. Vele pagina's timen out en moet ik reloaden; "Mijn collectie" werkt eenvoudigweg niet. Een jaar geleden heb ik al eens daarover geklaagd en het is nog steeds hetzelfde. Om die reden heb ik niets meer gepost sindsdien: een website die niet reageert is geen plezier.

Dat gebeurt in elke browser (FF, IE, Chrome), op elke besturingssysteem (Win10, CentOS, Android, W10 Mobile) en op elke verbinding (privé, buren, werk), dus het ligt zeker niet aan mijn kant. Nochtans klaagt niemand anders daar over. 't Enige dat 'speciaal' aan mij is, is dat mijn verbinding uit Duitsland komt. Quid?
Geplaatst op 14/06/2016 Citeren
Avatar
jjanssens
Geplaatst op 14/06/2016
ik heb heeeeel af en toe eens een timeout, maar eigenlijk zeer zelden.
En 1 of 2 keer heb ik gemerkt dat de site out was, maar dat was voor 10 minuten.

Sinds de verhuis gaat de site bij mij sneller. Vooral bij het navigeren in mijn collectie merk ik een enorm verschil.
Geplaatst op 14/06/2016 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 14/06/2016
Natuurlijk, nu ik een filmpje maak ter illustratie gaat de site redelijk vlot. Maar "Mijn collectie" is nog steeds niet toegankelijk voor mij. Zie dit filmpje dat ik net maakte:

https://www.youtube.com/watch?v=yHctwUptmyc

Niet zichtbaar in het filmpje omdat ik niet zolang gewacht heb op de time-out: in tegenstelling tot Firefox geeft Edge wel een 500 Internal Server Error weer.
Geplaatst op 14/06/2016 Citeren
Avatar
jjanssens
Geplaatst op 14/06/2016
Crew
Avatar Surya
13261
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik contacteer je ivm hiermee

Ook mensen die niet betalen mogen klagen hoor :)
Geplaatst op 15/06/2016 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/06/2016