Database toegang voor ontwikkelaars

Dag Stripinfo

Wij zijn een groep studenten die bezig zijn een marktplaats te ontwikkelen voor literatuur. We vroegen ons af of wij toegang konden krijgen tot jullie database. Het zou voor ons handig zijn dat we aan onze gebruikers de niche die stripalbums toch wel zijn, konden aanbieden. Het komt stripliefhebbers die jullie toch wel zijn dus ook ten goede.

Je kan mij altijd contacteren op het emailadres gelinkt aan dit profiel.

Vriendelijke groeten
Anthony
Geplaatst op 16/11/2017 Citeren
Avatar
Sintypitch
Geplaatst op 16/11/2017
Crew
Avatar Fumetti
3673
Dat is uiteraard een vraag waar enkel onze big boss Surya op kan en mag antwoorden.

Maar ik veronderstel dat wat je braaf "toegang krijgen tot" noemt toch wel meer is dan dat, want als geregistreerd gebruiker (en zelfs niet-geregistreerde gebruiker) heb je sowieso toegang tot (het consulteren van) de database.

Persoonlijk hoop ik dat de enorm veel energie die de moderatoren besteden aan het op punt houden van de DB niet door ongecontroleerde "toegang" wordt teniet gedaan. Het is nu al zoveel werk om alles juist en up to date te houden!

Maar ik snap wel waarom je het vraagt en dat mag gerust als een compliment voor hoger vernoemde Mods geïnterpreteerd worden trouwens :-)
Geplaatst op 16/11/2017 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 16/11/2017
Dag Fumetti

Jullie mogen als community zeker trots zijn hierop. Het is een zeer uitgebreide database dat enkel door passioneel werk tot stand is gekomen! Daarom hadden wij hem graag op onze site gelinkt.

Ik hou het forum en mijn mailbox wel in de gaten en hoop op meer nieuws!

Vriendelijke groeten
Anthony
Geplaatst op 17/11/2017 Citeren
Avatar
Sintypitch
Geplaatst op 17/11/2017