De mini-mensjes - Integrale 3

De mini-mensjes

Onlangs zag ik de integrale 3 van de mini-mensjes op een beurs, en bij het doorbladeren van het boek merkte ik dat de inhoud (dossier + stripverhalen) ondersteboven in de kaft gebonden waren. Is dit een fout van de uitgeverij, of is dit de bedoeling ? Aangezien ik integrale 1 en 2 niet ken, weet ik niet of dit een gimmick is of niet. Ik vond het zo vreemd dat ik de aanschaf van het album aan me heb laten voorbijgaan, maar nu vraag ik me af of ik daar wel goed aan heb gedaan.

Weet iemand hier iets meer over ?
Geplaatst op 08/12/2017 Citeren
Avatar
Frank Steinbuch
Geplaatst op 08/12/2017
Crew
Avatar Fumetti
3673
Das toch merkwaardig! Ik dacht dat die integrale pas sinds gisteren verkocht mocht worden. Zou het een foute druk kunnen zijn die door de uitgever niet verdeeld had mogen worden, en dus "neffest de boot" gevallen is?
Geplaatst op 08/12/2017 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 08/12/2017
Avatar Bor
327
In elk geval zitten in de versie die ik gisteren binnen heb gekregen alle pagina`s goed.
Geplaatst op 08/12/2017 Citeren
Avatar
Bor
Geplaatst op 08/12/2017
Bedankt voor de toelichting, dan heb ik misschien inderdaad een vreemde eend in de bijt ontdekt toen ik het boek kon inkijken op een stripbeurs.
Geplaatst op 09/12/2017 Citeren
Avatar
Frank Steinbuch
Geplaatst op 09/12/2017
Vind de tekeningen erg mooi maar de verhalen...parfum smokkelen tegen goudstaven (?!)
oke....
Geplaatst op 19/12/2017 Citeren
Avatar
Raytheman
Geplaatst op 19/12/2017
Avatar Bor
327
Origineel geplaatst door Raytheman
Vind de tekeningen erg mooi maar de verhalen...parfum smokkelen tegen goudstaven (?!)
oke....


Maar de hele kleine mensen maken het dan zeker normaal? :)
Geplaatst op 19/12/2017 Citeren
Avatar
Bor
Geplaatst op 19/12/2017
Crew
Avatar Fumetti
3673
In latere verhalen gaat Seron vaak tussen de plaatjes grappige intermezzi plaatsen, die soort running gag vormen. Of af en toe een plaatje met commentaar van "een lezer". Maakt voor een stuk de charme van de reeks uit

En als je Serons kwaliteiten op tekenvlak wwil objectiveren zou je album 18 van de minimensjes De pickpocket eens naast album 14 van De Katamarom De wraak van de Kromoks moeten leggen. Einde van beide albums is zelfde verhaal met soms identieke shots. Kwalitatief staat Seron mijlenver boven Gos, blijkt dan heel duidelijk.
Geplaatst op 22/12/2017 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 22/12/2017