gewone heruitgaven

Ik heb onlangs enkele gewone heruitgaven ingegeven (Agent 212) en zie ze maar niet verschijnen.

Nu lees ik dat gewone heruitgaven niet opgenomen worden.
Toch zijn er voor sommige reeksen (Storm) wel gewone heruitgaven opgenomen.

Is er een reden waarom dat bij Agent 212 niet gebeurt? Ik heb strips van andere uitgaven dan op de site staan en zou deze graag toevoegen...
Geplaatst op 08/01/2018 Citeren
Avatar
WouterCools
Geplaatst op 08/01/2018
Crew
Avatar Veter
7823
Je had er enkele toegevoegd die er al in zaten, maar de rest heb ik goedgekeurd hoor.

Het zijn enkel "gewone" (of identieke) heruitgaven als er behalve het uitgavejaar niets verschilt (dan kan je dat eventueel nog verfijnen in je eigen collectie met de vakjes "druk" en "opmerking").
Maar hier is er wel degelijk een verschil omdat de achtercover telkens verschilt door de steeds groeiende titellijst. Vandaar dat die normaal gezien goedgekeurd worden.
Maar je moet dan wel het juiste uitgavejaar en het aantal nummers in die titellijst vermelden, als dat hetzelfde is als een reeds aanwezige kan ik dat uiteraard niet goedkeuren.

Misschien toch eerst nog eens gaan kijken naar die goedgekeurde strips. :-)
Geplaatst op 08/01/2018 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 08/01/2018
Je had er enkele toegevoegd die er al in zaten, maar de rest heb ik goedgekeurd hoor.

Ah, nu zie ik het, ja. Kunnen we daar geen melding van krijgen zoals bij een goedgekeurde gegevenstoevoeging?

Maar hier is er wel degelijk een verschil omdat de achtercover telkens verschilt door de steeds groeiende titellijst. Vandaar dat die normaal gezien goedgekeurd worden.

Dat is nu net het probleem. Ik heb uitgaven die nog niet geregistreerd zijn. Ik voeg ze toe, maar worden niet goedgekeurd... Ik heb een uitgave van Agent 212 - 5 Er als de kippen bij met 19 albums in de titellijst achteraan. Het jaartal in de strip is 1985, maar ik vermoed dat dit later moet uitgegeven zijn. Deze heb je niet goedgekeurd.
Geplaatst op 08/01/2018 Citeren
Avatar
WouterCools
Geplaatst op 08/01/2018
Crew
Avatar Veter
7823
Neen, er is voorlopig geen berichtensysteem voor toevoegingen. Dat staat op het 'te doen' lijstje van de webmaster, maar dat is allicht nog niet voor de nabije toekomst.

Er staat niets meer in de wachtrij, je zal allicht dus wel iets fout gedaan hebben bij het toevoegen. Er passeert hier heel wat, ik kan me niet herinneren of ik dat verwerkt heb, en zo ja, waarom ik dat zou afgekeurd hebben.

Enkele beginnersfouten die wel regelmatig eens gemaakt worden:
- Ofwel heb je het album niet op de juiste manier toegevoegd. Het gaat hier over een andere versie van een reeds aanwezig album, je moet dat dan ook als andere versie toevoegen en bv. niet als een nieuw album in de reeks (zie de FAQ voor meer uitleg)
- Ofwel heb je niet duidelijk/juist toegevoegd wat het verschil is met de reeds aanwezige. Als alle gegevens in je nieuw toegevoegde strip gelijk zijn met de reeds aanwezige, kunnen wij uiteraard niet weten wat jij zou kunnen bedoelen. Dan lijkt het gewoon een dubbele ingave, en moeten we die verwijderen.
Geplaatst op 09/01/2018 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/01/2018