Meerdere albums tegelijk toevoegen aan je collectie

Hallo,

Allereerst, zeer toffe site en makkelijk en interessant...

Zou het bijvoorbeeld mogelijk zijn om meerdere albums van een serie te selecteren en in bulk toe te voegen aan een collectie.

Als ik bijvoorbeeld alles van Kiekeboe en Urbanus moet gaan toevoegen aan mijn collectie dan ben ik wel eventjes bezig.

Bvb de mogelijkheid om alle albums in bezit aan te vinken aan toe te voegen aan mijn bezit of mijn collectie. Zeer basic. Indien de gebruiker wenst kan hij dan via 'Mijn collectie' aanpassingen gaan maken in eerste of andere druk en prijs betaald en dergelijke?
Geplaatst op 19/01/2018 Citeren
Avatar
daywalker_be
Geplaatst op 19/01/2018
Crew
Avatar Iyo74
6892
Welkom op de site en bedankt voor de lovende woorden.

Jouw suggestie werd reeds eerder geopperd, maar blijkt in de praktijk niet echt haalbaar. De reden daarvoor is dat van heel wat albums véél (soms tot tientallen) andere uitgaves aanwezig zijn. Je zou dus meer werk hebben om alle boekjes die je niet hebt uit te vinken dan dat je alles één voor één aanvinkt. Je zal dus net als ieder van ons door de lange reeksen moeten worstelen. Je zal merken dat dit vlotter gaat dan je eerst zou denken.
Geplaatst op 19/01/2018 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 19/01/2018
Crew
Avatar Surya
13261
Inderdaad. De site kan niet weten welke uitgave van een strip jij hebt, daarom moet je dat dus zelf aangeven.
Geplaatst op 30/01/2018 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/01/2018
Hallo,

Ik ging ervan uit dat dat al moest zijn voorgesteld. Ik besef ook dat er zeer veel albums bestaan en verschillende uitgaven van bepaalde albums.

Vandaar ook mijn voorstel dat je in een overzichtstabel de titels kunt gaan selecteren die je allemaal wil toevoegen aan je collectie en dat je daarna verder kan gaan specificeren per titel over welke uitgave het gaat en hoeveel je betaalde en dergelijke.

Ik wou maar een voorstel doen dat is alles.

groetjes.
Geplaatst op 03/02/2018 Citeren
Avatar
daywalker_be
Geplaatst op 03/02/2018
Crew
Avatar Iyo74
6892
Alle voorstellen zijn uiteraard welkom. Wie weet komt dé ideale oplossing er op een goede dag wel eens...
Geplaatst op 03/02/2018 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 03/02/2018
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door daywalker_be
mijn voorstel dat je in een overzichtstabel de titels kunt gaan selecteren die je allemaal wil toevoegen aan je collectie en dat je daarna verder kan gaan specificeren per titel over welke uitgave het gaat en hoeveel je betaalde en dergelijke.


Ik zal eens nadenken over hoe ik daar een gebruiksvriendelijke interface voor kan maken.
Geplaatst op 04/02/2018 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/02/2018
Crew
Avatar Iyo74
6892
Misschien is het een optie om slechts de 3 (of 5 of...) recentste titels te tonen van een nummer en een 'toon meer' knop weer te geven voor elke strip in de lijst die er meer heeft? Dat zou de pagina al aanzienlijk kunnen verkorten voor uitgebreide reeksen zoals Suske & Wiske en aanverwanten.
Geplaatst op 11/02/2018 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 11/02/2018