Vraag over de reeks: Kabuki (Icon)

Is het mogelijk dat een MOD de reeksnaam veranderd van
Kabuki (Icon) naar Kabuki: the alchemy?
Ik denk dat ik iets fout heb gedaan met de invoer van deze reeks.
Geplaatst op 13/03/2018 Citeren
Avatar
Verwijderde gebruiker
Geplaatst op 13/03/2018
Crew
Avatar Veter
7823
Nee, ik heb dit al veranderd.
"The Alchemy" staat wel een aantal keer op de cover, maar officieel heet de reeks gewoon "Kabuki", volgens mij. En de (Icon) staat er bij omdat er reeds een "Kabuki" is van Image. :-)
Geplaatst op 13/03/2018 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 13/03/2018
Origineel geplaatst door Veter
Nee, ik heb dit al veranderd.
"The Alchemy" staat wel een aantal keer op de cover, maar officieel heet de reeks gewoon "Kabuki", volgens mij. En de (Icon) staat er bij omdat er reeds een "Kabuki" is van Image. :-)


Ik zie niet zo goed wat het verschil is tussen de reeks naam Kabuki: the alchemy met bijvoorbeeld de reeks Kabuki: Circle of Blood. Deze laatste wordt toch ook niet Kabuki (Caliber comics) genoemd. De Kabuki reeks uitgegeven door Image heeft inderdaad alleen maar Kabuki op de cover staan.
De hele reeks van Kabuki the alchemy bestaat uit 9 delen. Alle 9 delen hebben Kabuki the alchemy op de cover staan net zoals ze op Kabuki Circle of Blood op alle delen van die reeks staan.
Dat ik pas 2 delen heb ingevoerd komt omdat ik geen tijd meer had om er meer in te voeren en ik nog een aantal delen moet binnen krijgen.
Geplaatst op 13/03/2018 Citeren
Avatar
Verwijderde gebruiker
Geplaatst op 13/03/2018
Crew
Avatar Veter
7823
Het gaat niet over wat er op de cover staat, maar hoe ze officieel worden uitgegeven.
We proberen zoveel mogelijk de uitgever te volgen zoals die de reeks beschrijft in het colofon/indicia. En dat is hier gewoon "Kabuki". Vandaar dat ik vind dat we dit ook hier best de officiële naam kunnen volgen.
Geplaatst op 14/03/2018 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 14/03/2018