Foutje bij reeks Ranma 1/2

Geen idee waar ik zoiets het best plaats, dus ik zet het maar hier.
Bij de reeks Ranma 1/2 (Glenat) staat het 4e deel van de nieuwe uitgaves (waarvan elk nummer blijkbaar een integrale is van 2 originele albums) verkeerd.
Het deeltje staat tussen de gewone nummering en moet eigenlijk bij de 'INT' nummering staan.

https://www.stripinfo.be/reeks/strip/336990_Ranma_12_Glenat_4_Volume_4

Indien dit niet hier hoort te staan, laten jullie dan weten waar wel, dan weet ik voor moest ik nog eens iets dergelijks opmerken.
Geplaatst op 20/07/2018 Citeren
Avatar
hellspawn
Geplaatst op 20/07/2018
Crew
Avatar Veter
7823
Bedankt voor het melden.
Dit kon je zelf ook makkelijk aanpassen door in het aanpassingsformulier het "Bundel/integrale uitgave" vakje aan te vinken, en die aanpassing dan door te sturen. Het album krijgt dan automatisch een "INT" voor de nummering en komt onder de andere albums te staan.

Dit heeft ook niets te maken met de werking van de site, dus heb ik het bericht verplaatst naar het onderdeel "reeksen"
Geplaatst op 20/07/2018 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 20/07/2018
Origineel geplaatst door Veter
Bedankt voor het melden.
Dit kon je zelf ook makkelijk aanpassen door in het aanpassingsformulier het "Bundel/integrale uitgave" vakje aan te vinken, en die aanpassing dan door te sturen. Het album krijgt dan automatisch een "INT" voor de nummering en komt onder de andere albums te staan.

Dit heeft ook niets te maken met de werking van de site, dus heb ik het bericht verplaatst naar het onderdeel "reeksen"


Klopt, zie nu net dat je de Aanpassen tekst een knop/link is, dom van mij (aangezien het menu er onder opengaat wanneer je er over gaat heb ik daar gezocht naar een optie die er niet was).
Bedankt in ieder geval.
Geplaatst op 20/07/2018 Citeren
Avatar
hellspawn
Geplaatst op 20/07/2018