suske en wiske

Op dit moment ben ik bezig een paar series van Suske en Wiske te sorteren en eventueel (weer) de covers toe te voegen.
Het valt mij op dat je bij de diverse lijsten niet kan zien of je een album in je collectie hebt. Als ik bij 1e of 2e plusreeks kijk zie ik alleen maar zwarte aanduidingen ten teken dat ik desbetreffende titel ergens in een andere serie heb. Ik moet echt naar de albums zelf gaan om te zien of ik die heb. Is hier nog iets aan te doen?
Ik heb van S&W toch al een heleboel titels dubbel die in de diverse reclame reeksen zijn uitgegeven, hierbij heb je hetzelfde.
Geplaatst op 25/07/2018 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 25/07/2018
Crew
Avatar Surya
13250
Ah, dus wat je wil is een aanduiding of je een uitgave UIT DIE REEKS hebt? Dat maakt het iets ingewikkelder. Ik zal eens kijken of daar een mouw aan te passen is.
Geplaatst op 26/07/2018 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 26/07/2018
Dat klopt. Ik Heb als voorbeeld de olijke olifant in de normale reeks. Ook van de 1e plusreeks heb ik een album en ook uit de 2e plusreeks kwam ik een exemplaar tegen. Ik vind het een soort sport om al die sub-reeksen compleet te krijgen tegen niet al te hoge kosten. Maar ik moet nu eerst naar de desbetreffende reeks, daar krijg ik dus al die zwartgrijze vakjes te zien en dan moet ik per titel kijken of ik die heb. Als dat iets eenvoudiger kan, graag.
Geplaatst op 26/07/2018 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 26/07/2018
Crew
Avatar Surya
13250
OK. Ik zal eens kijken hoe ik dat kan verduidelijken
Geplaatst op 27/07/2018 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 27/07/2018