Auteur

Avatar fazerco
37
Nu had ik de strip Velkomin ingevoerd op de site, en staat er nu tig keer bij waarom geen auteur. Simpel, ik heb dat veld nooit gezien, en zie hem met aanpassen nog steeds niet.

Help?
Geplaatst op 17/12/2019 Citeren
Avatar
fazerco
Geplaatst op 17/12/2019
Crew
Avatar Surya
13250
Je moet de link "Auteurs aanpassen" gebruiken. Deze zie je als je met je muis over 'Aanpassen' beweegt
Geplaatst op 18/12/2019 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/12/2019
Avatar fazerco
37
Ik zit op een tablet bezig en dan krijg je de opties slecht te zien omdat hij gelijk naar de eerste gaat.

Maar ondertussen geprobeerd hem aan te passen, maar dit lijkt ook niet te lukken.

En erg jammer dat iemand wel 20x kan zeuren in een item zonder zichzelf bekend te maken. Ik zal het ook niet meer doen iets toevoegen hier.
Geplaatst op 18/12/2019 Citeren
Avatar
fazerco
Geplaatst op 18/12/2019
Crew
Avatar Surya
13250
Dat begrijp ik.

Ik ben van plan om dat aanpassen tablet vriendelijker te maken.
Geplaatst op 18/12/2019 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/12/2019
Crew
Avatar woelfie
4090
Origineel geplaatst door fazerco
En erg jammer dat iemand wel 20x kan zeuren in een item zonder zichzelf bekend te maken. Ik zal het ook niet meer doen iets toevoegen hier.


Dat is de ervaring uit het verleden: zelf aangepast ==> volgende toevoegingen zijn ook verkeerd
1x opmerking beschreven ==> geen reactie
DUS het moet opvallen, en daarom 8-10 keer hetzelfde bericht. Maar dat wil niet zeggen dat we niet apprecieren dat gebruikers informatie toevoegen, het moet alleen juist zijn (en liefst ook volledig als dat duidelijk niet veel moeite zou moeten gekost hebben). Dus toch bedankt daarvoor.

En wie het juist is doet er niet toe, alle mods doen dat in principe op dezelfde manier.
Geplaatst op 19/12/2019 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 19/12/2019
Crew
Avatar Veter
7832
Origineel geplaatst door woelfie

Dat is de ervaring uit het verleden: zelf aangepast ==> volgende toevoegingen zijn ook verkeerd
1x opmerking beschreven ==> geen reactie
DUS het moet opvallen, en daarom 8-10 keer hetzelfde bericht. Maar dat wil niet zeggen dat we niet appreciëren dat gebruikers informatie toevoegen, het moet alleen juist zijn (en liefst ook volledig als dat duidelijk niet veel moeite zou moeten gekost hebben). Dus toch bedankt daarvoor.

En wie het juist is doet er niet toe, alle mods doen dat in principe op dezelfde manier.


Helemaal mee eens...
Geplaatst op 19/12/2019 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/12/2019
Avatar fazerco
37
Origineel geplaatst door woelfie
Origineel geplaatst door fazerco
En erg jammer dat iemand wel 20x kan zeuren in een item zonder zichzelf bekend te maken. Ik zal het ook niet meer doen iets toevoegen hier.


Dat is de ervaring uit het verleden: zelf aangepast ==> volgende toevoegingen zijn ook verkeerd
1x opmerking beschreven ==> geen reactie
DUS het moet opvallen, en daarom 8-10 keer hetzelfde bericht. Maar dat wil niet zeggen dat we niet apprecieren dat gebruikers informatie toevoegen, het moet alleen juist zijn (en liefst ook volledig als dat duidelijk niet veel moeite zou moeten gekost hebben). Dus toch bedankt daarvoor.

En wie het juist is doet er niet toe, alle mods doen dat in principe op dezelfde manier.


Ik heb nooit een bericht gehad hierover. Ik zag het toevallig staan bij het boek.

Enne auteur nu 3 keer ingevoerd en er gebeurd niks.......
Geplaatst op 19/12/2019 Citeren
Avatar
fazerco
Geplaatst op 19/12/2019
Crew
Avatar Veter
7832
Je krijgt daar geen bericht, er is op dat moment geen enkele manier om je te bereiken.
De enige manier is een opmerking bij de toegevoegde strip te zetten, en te hopen dat je terugkomt naar die strip, de opmerking opmerkt en leest, en er iets mee doet.

En dat gezegd zijnde, niets te zien van auteurs in de wachtlijst van aanpassingen/toevoegingen.
Je kan niet zomaar een auteur intikken. Als je begint te tikken krijg je een lijst van de reeds aanwezige, en daaruit moet je dan de juiste selecteren (!!!) ---> aanklikken dus. Als de auteur nog niet aanwezig is moet je die eerst aanmaken, en dan kan je die onmiddellijk gebruiken. Wel eerst even de zoekfunctie gebruiken, zodat je geen dubbele auteurs aanmaakt.

Voor meer informatie over toevoegen graag de FAQ even lezen.

En bedankt voor de covers (die heb ik wel gevonden) en voor de moeite.
Geplaatst op 19/12/2019 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 19/12/2019
Avatar fazerco
37
Pff, hij staat. Nu mogen jullie weer alle stripboeken toevoegen.
Geplaatst op 22/12/2019 Citeren
Avatar
fazerco
Geplaatst op 22/12/2019