toevoegen "opmerkingen uitgave"

Avatar TomUK
2
Vraagje / bugje ?

Al een poosje bezig met kleine dingen toe te voegen aan bestaande albums (ISBN codes vooral).
Dan uiteindelijk ook 2 strips (obscure gevallen) toegvoegd; en de bedoeling om nog meer van die obscure gevallen bij te voegen.

Soms word mijn data geweigerd. Nu goed, iedereen kan fouten maken - ik dus ook - oops & sorry.

Andere keren is bvb een scan op de site zeer duidelijk in tegenspraak met de data op de site,
en word mijn correctie afgekeurd? bvb een titel van een strip: de scan toont duidelijk de naam van het album, de site titel is verkeerd gespeld. Mijn correctie... afgekeurd.
Of zoals met die 2 stripjes, geef ik een "opmerkingen uitgave" die ik overnam uit een gerelateerde strip,
end die word afkeurd zonder uitleg.

Is er soms een bugje met de knop "antwoorden" op zo'n afkeuring ?

Ik bedoel, ik geef een verklaring in, of een vraag, en tik "antwoord" ... maar de moderator krijgt volgens mij die boodschap niet. Kan het zijn dat die boodschappen recht in de prullenbak gaan ipv naar de moderator ? of ?
Geplaatst op 05/01/2020 Citeren
Avatar
TomUK
Geplaatst op 05/01/2020
Crew
Avatar Veter
7839
Ik denk niet dat er een bugje is hoor.
Het kan zijn dat een opmerking niet relevant is of daar niet thuishoort.
En voor het afkeuren van aanpassingen van titels of dergelijke, zal daar ook wel een reden voor zijn.
Ik kan uiteraard nooit weten wat jij in je hand hebt, en ga dus daar ook nooit in discussie over. Als er iets afgekeurd wordt is dat dan omdat die aanpassing allicht niet klopt met de strip die bij ons op de site staat.
En uiteraard kunnen wij van onze kant de bal ook al eens misslaan.

In elk geval bedankt voor de moeite van het nakijken en aanpassen.
Geplaatst op 06/01/2020 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 06/01/2020
Avatar TomUK
2
>Ik denk niet dat er een bugje is hoor.
ik ook niet - maar ik ben blij dat er hier tenminste een reactie is.

Het probleem is: als de mod het afkeurt zonder reden te geven, ook niet na een vraag daarom,
dan is het
1. moeilijk om te weten wat er wel/niet mag/moet ingegeven worden (en ja, ik heb de FAQ gelezen)
2. niet bemoedigend om nog meer toevoegingen door te geven.
Geplaatst op 06/01/2020 Citeren
Avatar
TomUK
Geplaatst op 06/01/2020