vervelende popup

Avatar baha01
5
eerst kwam die popup voor personalisation enkel maar bij het openen van de site, maar de laatste tijd komt hij om de 20 seconden te voorschijn en als mijn op learn more klikt kan men niets bevestigen dus blijft hij maar constant openen
Is dit wel normaal
Geplaatst op 08/02/2020 Citeren
Avatar
baha01
Geplaatst op 08/02/2020
Ik vind het ook zeer vervelend, hoop dat iemand er iets aan kan doen.
Geplaatst op 08/02/2020 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 08/02/2020
Crew
Avatar Veter
7823
Op de computer heb ik er geen last van, maar op de mobiele apparaten is het inderdaad vreselijk irritant. En bij momenten eigenlijk onwerkbaar omdat, om het even wat je ook probeert, die popup er constant blijft tussen springen...
Geplaatst op 08/02/2020 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 08/02/2020
Origineel geplaatst door baha01
eerst kwam die popup voor personalisation enkel maar bij het openen van de site, maar de laatste tijd komt hij om de 20 seconden te voorschijn en als mijn op learn more klikt kan men niets bevestigen dus blijft hij maar constant openen
Is dit wel normaal


Same here, zeer irreterende popup... om de halve minuut..

ligt dit aan de site of bij de user???

thx,

LOI
Geplaatst op 08/02/2020 Citeren
Avatar
Lordofindifference
Geplaatst op 08/02/2020
Crew
Avatar woelfie
4069
Ik heb nog geen enkele popup gezien, niet op de computer, en niet op de smartphone.
Het is dus blijkbaar zeer afhankelijk van waarop je werkt
Geplaatst op 09/02/2020 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 09/02/2020
Crew
Avatar Veter
7823
Ik denk eerder aan je status. Als je betaalt krijg je geen reclamebanners en dus allicht ook niet die popup om je "voorkeuren" te regelen.
Als je niet betaalt krijg je wel de reclamebanners en de (nu dus op hol geslagen) "manage consent" popup.
En het lijkt me dat de adblockers niet op alle toestellen even efficiënt zijn. :-)
Geplaatst op 09/02/2020 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/02/2020
Crew
Avatar Surya
13237
De advertenties zijn ingesteld om geen pop ups, pop unders, pop overs, whatever toe te staan. Heel vervelend.
Geplaatst op 10/02/2020 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 10/02/2020
Crew
Avatar Veter
7823
Surya, het gaat hem niet om een popup van een advertentie, maar over een overkoepelende popup. De "manage consent" popup waarin je de banners zou moeten kunnen personaliseren.

Personalization Settings
Ads Help Us Run Our Site
When you visit our site, third party companies may access and use certain information on your device to serve relevant ads or personalized content.
Information may be used:
Type of browser and its settings
Information about the device's operating system
Cookie information
Information about other identifiers assigned to the device
The IP address from which the device accesses a website or mobile application
Information about user activity on that device, including web pages and mobile apps visited or used
Information about the geographic location of the device when it accesses a website or mobile application
To Match Data to Offline Sources
For Linking Devices
Precise Geographic Location Data
How information may be used:
Storage and access of information
Ad selection and delivery
Content selection and delivery
Personalization
Measurement
By continuing to site you acknowledge consent to the use of information as is described above. You can also click Learn More to customize your options or decline.
You may manage or withdraw your consent by revisiting this site at any time. Not consenting or withdrawing consent may cause personalization across our site to not function correctly.


En daarna ("learn more") komen de instellingen en een lijst met tientallen bedrijven die je kan af- of aanvinken.
Alleen worden die instellingen blijkbaar niet opgeslagen, en blijft die popup dus constant terugkeren.
Geplaatst op 10/02/2020 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 10/02/2020
Crew
Avatar Surya
13237
Ik vind helaas geen instellingen om dit niet toe te staan. Als ik niet snel iets vind, zal ik de banners tijdelijk uitschakelen tot er een oplossing is.
Geplaatst op 10/02/2020 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 10/02/2020