In verlanglijst

Avatar D-Mon
8
Misschien een ideetje: op de site kan je aangeven dat je een strip zou willen via “in verlanglijst”.

Het zou interessant zijn moest je contact kunnen opnemen met iemand die een strip in zijn/haar verlanglijstje staan heeft.

As je een strip in uw verlanglijst hebt staan, dan kan ik me inbeelden dat je hiervoor vragende partij bent. Als een ander lid van de site dan die specifieke strip heeft liggen die hij wenst te verkopen, dan zou deze laatste via de site (via privéberichten) contact opnemen met de persoon die de strip in de verlanglijst heeft staan. Zou volgens mij een meerwaarde zijn.

Stel dat er 5 personen zijn die een strip in de verlanglijst hebben staan: als je klikt op “in verlanglijst” kan je dan de gebruikersnamen weergeven, waarbij je -als je erop klikt- rechtstreeks in het berichtenscherm komt waarbij je een bericht kan sturen naar die persoon. De onderlinge afhandeling is voor hen.

Als je op de naam geklikt hebt, kan je misschien ook best eerst een disclaimer “voor akkoord” laten aanklikken, waarbij de site niet aansprakelijk wordt gesteld voor eventuele verkoopsafhandelingen.
Geplaatst op 22/02/2020 Citeren
Avatar
D-Mon
Geplaatst op 22/02/2020
Crew
Avatar $tripofiel
3313
Welkom op de site en fantastisch dat je heel wat ideeën met ons deelt!

Een aantal jaren terug was dat zo, maar na een update van de site is dat verdwenen (bewust of onbewust laat ik in het midden). Dit onderdeel staat op het fameuze lijstje van onze webmaster. Die ondertussen al enorm lang aan het worden is ... ;-)

Ben blij dat je het nog eens aanwakkert.
Geplaatst op 22/02/2020 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 22/02/2020
Crew
Avatar Surya
13237
Het was nooit af, dus heb ik het inderdaad verwijdert. Je kon het aangeven maar de rest van de marktplaats ben ik nog niet aan toe geraakt.
Geplaatst op 23/02/2020 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 23/02/2020