Suske en Wiske Rode delen

Geachte liefhebber van de Dikke Rode delen van suske en wiske.
Ik zie bij menig liefhebber, dat er vele delen op uw verlanglijstje staan.
Ik heb zelf om mijn eigen collectie aan te vullen , in de loop der jaren, soms meerdere delen in een keer gekocht om mijn eigen collectie aan te vullen.Soms kocht ik 10 delen , terwijl er maar 1 of 2 tussen zaten die ik nog niet had. Maar tja , soms moet je alles afnemen om juist die 1 of 2 deeltjes te verkrijgen. Hier door heb ik meerdere delen buiten mijn eigen collectie om , 1, 2 of zelfs 3 keer het zelfde deel in mijn bezit. In totaal heb ik 70 delen " minimaal dubbel" of zelfs 3 x in mijn bezit. Indien gewenst ( graag even een mail sturen naar, georges1@zonnet.nl ) kan ik u een overzicht sturen met welke delen ik dubbel of zelfs 3 x in mijn bezit heb. De kwaliteit is over het algemeen gelezen /goed, tot gelezen / iets wat beschadigd op de kaft / lichte schaafplekjes / zit geen verf meer op de hoekjes. Van alle delen is het binnen werk, compleet, schoon, heel,niet verkleurd en bijna allemaal eerste drukken, de bladzijde veren nog terug,geen krullen op de hoekjes, geen plat gedrukte bladzijden, dus max 1 a 5 keer gelezen, en gedrukt in Antwerpen, dus geen RLM /Italie en of Willemstad.
Misschien kan ik u bieden wat u zoekt. Stuurt u mij een email, en dan kan ik kijken of ik aan uw wensen kan voldoen. Het betreft hier hoofdzakelijk de delen OA en OB( beide 1 x extra in bezit) t/m deel 49( nmrs 253 t/m 255) Verzendkosten Koper / afhalen mag. In eerste instantie wil ik de gemiddelde prijs als richtlijn aanhouden, maar ..ik ben ook bereid, minder dan het gemiddelde te vragen. Schroom niet , en stuur mij uw wens / voorstel.
Misschien kunnen wij ruilen , ik ben op zoek naar deel 52 ( nmr 262 t/m 264 ) deel 58 ( nmr 285 t/m 288 ) en vanaf deel 60 ( nmr 293 t/m 295 ) t/m deel 76 ( nmrs 343 t/m 346 )
Met vriendelijke groet, Ed Georges
Geplaatst op 19/06/2020 Citeren
Avatar
ed georges
Geplaatst op 19/06/2020