Hardcover???

Pin-Up

Ik zie tot mijn verbazing een deel 3 van Pin-Up ingevoerd als een Hardcover in de Nederlandse taal. Voor zover mij bekend bestaat er in de reguliere reeks van Dargaud geen enkele hardcover!
Ik heb dan ook het vermoeden dat men eigenlijk een Franse hardcover had willen invullen.

groet, Ronald
Geplaatst op 15/02/2021 Citeren
Avatar
Dottie27
Geplaatst op 15/02/2021
Crew
Avatar Veter
7825
Het bleek er een te zijn die jij had toegevoegd. Maar had natuurlijk niet goedgekeurd mogen worden en is nu verwijderd.
Bedankt voor het melden.
Geplaatst op 15/02/2021 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 15/02/2021
Pin-Up

Beste, ik vind het helaas wel jammer dat de luxe uitgave van deel 1+2+3 nu ook verdwenen is, deze uitgave is van Khani,
op 250 ex en stond hier ook bij in het zelfde rijtje, helaas ontbrak de scan om dat het formaat boek te groot is voor
mijn A4 scanner
Geplaatst op 15/02/2021 Citeren
Avatar
Dottie27
Geplaatst op 15/02/2021
Crew
Avatar Veter
7825
Die was in elk geval foutief toegevoegd.
Een bundeling van 3 delen kan geen alternatieve versie zijn van 1 van die delen. Er staan trouwens al bundelingen, dat had dus een alternatieve versie daarvan moeten zijn.
Als je vragen hebt over het toevoegen van albums kan je misschien best de FAQ eens doorlezen.

Ik begrijp trouwens ook de opmerking over de hardcovers niet. Je hebt ook van een aantal andere delen nog hardcovers toegevoegd. Zijn die dan ook allemaal fout?
Geplaatst op 16/02/2021 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 16/02/2021
Pin-Up

De reguliere editie van Pin-UP in het Nederlands is alleen in Softcover verschenen.
Daarnaast zijn van de delen 1 t/m 9 luxe uitgaven bij Khani verschenen op de volgende manier:

Pin- Up 1+2+3 in 1 deel met Ex-Libris, zwartlijnfilm en Schetskatern Oplage: 250 ex zw/w + katern in kleur
Pin- Up 4 in 1 deel met Ex-Libris, zwartlijnfilm en Schetskatern Oplage: 250 ex zw/w + katern in kleur
Pin- Up 5 in 1 deel met Ex-Libris, zwartlijnfilm en Schetskatern Oplage: 275 ex zw/w + katern in kleur
Pin-Up 6 in 1 deel met Ex-Libris, zwartlijnfilm en Schetskatern Oplage: 225 ex zw/w + katern in kleur
Pin -Up 7+ 8 in 1 deel met Ex-Libris, zwartlijnfilm en Schetskatern Oplage: 150 ex zw/w + katern in kleur
Pin-Up 9 in 1 deel met Ex-Libris, zwartlijnfilm en Schetskatern Oplage: 250 ex zw/w + katern in kleur

Op deze manier heb ik ze ingevoerd en Luxe 1 ( 1+2+3 samen) is nu verdwenen, tevens kan ik geen afbeeldingen van
de Luxe toevoegen vanwege het Formaat 33 x40 cm dat niet past op mijn A4 scanner, de foto's die ik had gemaakt zijn allemaal afgekeurd ( kwaliteit ????) Ik heb dus niet zomaar HC opgevoerd maar alleen HC als Luxe uitgaven. Hopelijk is
het misverstand hiermee opgelost, kan alleen Luxe 1 weer terugkomen? Mvg Ronald
Geplaatst op 16/02/2021 Citeren
Avatar
Dottie27
Geplaatst op 16/02/2021
Crew
Avatar woelfie
4070
Dit is alvast extra informatie. Bedankt daarvoor.
De Luxe 1 terugroepen kunnen wij ook niet. Als je dit snel wil, kan je best zelf opnieuw toevoegen (volgens de FAQ aub, zie mail van Veter hierboven) als alternatieve versie van "Cyclus 1" (dat is namelijk een bundeling van delen 1-2-3). Met wat tijd tussendoor kan ik dat ook wel doen, maar 't staat niet helemaal bovenaan mijn lijstje.

Foto's nemen we in 99% van de gevallen niet op omdat de kwaliteit inderdaad ondermaats is ten opzichte van scans. Dan verkiezen we geen afbeelding boven een slechte. Maar met wat zoeken op het internet zullen die wel eens bovenkomen.
Geplaatst op 17/02/2021 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 17/02/2021
Crew
Avatar Veter
7825
En jammer genoeg heb je dus blijkbaar die andere luxe hardcovers toch ook foutief toegevoegd. De meeste staan wel op de juiste plaats, maar je hebt ze toegevoegd als Dargaud uitgaven en niet als Khani uitgaven (en vandaar natuurlijk dat ik geen bevestiging van die albums kon vinden). Het foutief gekoppelde album 7 heb ik ook verwijderd.
Zou je dat aub kunnen rechtzetten en de foute uitgever wijzigen naar de juiste uitgever?
Dank bij voorbaat.
Geplaatst op 17/02/2021 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 17/02/2021
Pin-Up

Om de zaak nog iets gecompliceerder te maken ben ik deels in de fout gegaan :
Deel 1 (1+2+3) is van Khani, ook deel 7 (7+8) + 9 zijn van Khani

Deel 4, 5, en 6 zijn toch van Dargaud Benelux met als opmerking:
Distributie Nederland Betapress Gilze en distributie België : Standaarduitgeverij Antwerpen.
Sorry voor alle misverstanden, ik had iets minder snel moeten typen en iets meer controleren.

Voor alle duidelijkheid : Deel 1 staat er nu in met afbeelding op de juiste manier.
Deel 4 moet gewijzigd worden van uitgever Khani-> Dargaud
Deel 5 staat goed met juiste uitgever
Deel 6 staat goed met juiste uitgever

De delen 4,5 en 6 bestaan dus niet als Khani uitgave maar zijn van Dargaud Benelux
met distributie ban Betapress of Standaard uitgeverij.
Nogmaals sorry voor de misverstanden, als verzamelaar van alles van Berthet ( ik heb meer dan 350 objecten van hem) had dit niet moeten gebeuren, maar
iets te enthousiast en een foutje is snel gemaakt.

mvg, Ronald
Geplaatst op 17/02/2021 Citeren
Avatar
Dottie27
Geplaatst op 17/02/2021
Crew
Avatar Veter
7825
Dat zou inderdaad heel wat werk bespaard hebben. Alles nog eens opnieuw gerangschikt.
Ik laat de Khani uitgaven wel apart staan (maar op de juist manier gekoppeld) in een aparte reeks, omdat ze toch op een aparte manier zijn uitgegeven.

Khani
Geplaatst op 17/02/2021 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 17/02/2021