Probleem met aanpassingen, 4

Crew
Avatar Veter
7839
Door alweer hetzelfde probleem in het adminstratiepaneel kunnen we voor het ogenblik geen aanpassingen beoordelen en goedkeuren.
Misschien dus beter even wachten met covers en andere aanpassingen door te sturen.
Met excuses voor het ongemak!
Geplaatst op 23/04/2022 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 23/04/2022
Crew
Avatar Veter
7839
Het probleem is nog steeds niet opgelost. :-(
Graag dus nog steeds wachten met doorsturen van covers en andere aanpassingen.

En met excuses voor het ongemak!
Geplaatst op 12/05/2022 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 12/05/2022
Avatar Striphens
444
Ik begrijp dat er een probleem is om aangemelde wijzigingen door te voeren. Dus gaat dat langer duren dan voorheen (dan we gewend waren, voor hen die al wel eens wat voorstellen). Neem toch niet weg dat we dat gewoon kunnen blijven doen? Er gaat toch niks kapot als we dat toch doen?

Ik vind wat en als dat er nog niet in staat meld ik het aan. Soms is het een nieuw boekje en moet ik wat langer wachten (ik ga er van uit dat dat dan gechecked werd). Door de problemen aan beheerkant ben ik alleen maar wat losser geworden in mijn "ze voeren mijn edit niet door"-drang. Ik blijf edits doorsturen hoor... Maar meer geduld....

En jullie blijven de mooiste stripboekalmanak maken? Ga zo door!
(laat dit een hint zijn aan de nieuwe eigenaren: zelfsturende teams heet dat volgens mij in moderne bizz-talk).
Geplaatst op 12/05/2022 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 12/05/2022
Crew
Avatar woelfie
4102
Even wat duidelijkheid brengen in het concept "aanpassingen":
* Als je een nieuws strip invoert, of een alternatieve versie van een bestaande strip, is er geen probleem. We zien die nog altijd verschijnen en kunnen deze goedkeuren
* Voor nieuwe auteurs is er ook geen probleem, deze kunnen ook worden goedgekeurd
* Alle aanpassingen (dus onder het menu "aanpassen" zowel aanpassingen aan de strip, toevoegen en verwijderen van auteurs, cycli, personages en nieuwe covers) komen bij ons in een chronologische lijst terecht. Door een foutje in het systeem loopt deze vast op (waarschijnlijk) één aanpassing, dus alle aanpassingen die nadien zijn ingevoerd kunnen ook niet worden goedgekeurd.

Er is een workaround, maar die blijkt niet te werken voor alle aanpassingen, dus voor sommige goedkeuringen is het nog wat wachten.
Geplaatst op 13/05/2022 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 13/05/2022
Crew
Avatar Veter
7839
Het probleem is eindelijk opgelost.

Er zit nog wel een andere fout in, waardoor het systeem nog steeds niet vlot loopt, maar de lijst met doorgestuurde aanpassingen is nu wel toegankelijk. En de achtergebleven aanpassingen worden nu goedgekeurd.
Geplaatst op 18/05/2022 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 18/05/2022