sloeber (saga)

Bij de reeks sloeber (saga) heeft 1 album een normaal nummer en de rest A-nummers behalve 9. Heeft dat een speciale bedoeling? Zou het niet handiger zijn om dat 1e speciale nummer een aparte code te geven en de rest van de reeks gewone nummers? In deze reeks komen er natuurlijk nog een paar in de komende kwartalen.
Geplaatst op 01/08/2022 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 01/08/2022
Crew
Avatar Veter
7832
Bij het 9e deel was die A weggevallen, dat klopte dus niet. Dat is intussen aangepast, en zo staat de reeks goed.
Ze staan dan in de chronologische volgorde binnen die uitgeverij, en dat is zoals we dat altijd doen.

Reeks wordt voor een 1e maal uitgegeven bij een uitgeverij: nummering zonder voorvoegsel (hier dus slechts 1 deel)
reeks wordt later opnieuw uitgegeven door dezelfde uitgeverij: nummering met voorvoegsel A (hier dus voorlopig 1-9),
enz...
Geplaatst op 01/08/2022 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 01/08/2022
Prima.
Nog een vraag over deze reeks. Ik heb alle deeltjes. Er wordt bij alle nummers een groen vinkje gegeven behalve bij een deeltje, dat is grijs. Dat nummer heb ik ook in een andere uitvoering. Wordt dat ook ooit aangepast?
Geplaatst op 01/08/2022 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 01/08/2022
Crew
Avatar Veter
7832
Tja...
Volgens mij wordt er nog steeds niet aan de site gewerkt. Zal er ooit nog aan gewerkt worden door de nieuwe eigenaars?... Het is aan die kant in elk geval héél erg stiL... :-(
Geplaatst op 01/08/2022 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 01/08/2022
Nou ja, voorlopig doen wij ons best om zo veel mogelijk goede dingen toe te voegen.
Bedankt voor de uitleg.
Geplaatst op 02/08/2022 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 02/08/2022
Avatar Striphens
439
Origineel geplaatst door simonstrip
Prima.
Nog een vraag over deze reeks. Ik heb alle deeltjes. Er wordt bij alle nummers een groen vinkje gegeven behalve bij een deeltje, dat is grijs. Dat nummer heb ik ook in een andere uitvoering. Wordt dat ook ooit aangepast?


Twee weken geleden is dat foutje er uit gehaald. Ik had het zelf ook bij Xan/Tristan en kon zo dus mooi testen. De code is er zelfs ietsie sneller van geworden, omdat er minder lang andere versies worden bij gezocht als je de versie in de huidige reeks daadwerkelijk hebt ("als het 'groen' is, dus geen 'grijze' er bij zoeken").
Geplaatst op 19/07/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 19/07/2023
Crew
Avatar woelfie
4090
Nice !!
Geplaatst op 19/07/2023 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 19/07/2023
Heel goed. Ik heb ook even bij diverse reeksen van Suske en Wiske gekeken, waaronder de plusreeksen. Hier werkt het ook. Bedankt!
Geplaatst op 20/07/2023 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 20/07/2023