IZNEO/

Wat vind u van het verdwijnen van het Nederlandstalige aankoop gedeelte van deze on line bibliotheek ?
Deze begon destijds met de naam YIEHA.
Geplaatst op 04/01/2023 Citeren
Avatar
ZACHELWILLY
Geplaatst op 04/01/2023
Crew
Avatar Surya
13261
Zelf heb ik 'm nooit gebruikt, maar het is wel jammer uiteraard dat ze hele taalgebieden zomaar laten vallen
Geplaatst op 05/01/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 05/01/2023
Crew
Avatar Veter
7839
Yieha werd enkele jaren geleden overgenomen door het Franse Izneo. Maar blijkbaar lijkt dat nog altijd niet aan te slaan, of hoe moet je die 'herstructurering' begrijpen? Ook de Engelse, Duitse en Italiaanse strips worden afgestoten door Izneo, enkel de Franse worden behouden.
Ik vind het wel jammer. De meeste strips die ik daar kocht waren Franstalig, maar ik kocht daar wel af en toe een Nederlandse strip, dus ik hoop dat ik ze ook over enkele jaren nog zal kunnen herlezen.
Je kan op Google Play nog wel digitale Nederlandstalige strips kopen, maar het is daar nogal rommelig aangeboden. Ik weet dus eigenlijk niet of het aanbod zo groot is als het was op Izneo.
De Standaard uitgeverij zou naar eigen zeggen wel aan het bekijken zijn om toch weer met een eigen digitaal platform te starten.
Geplaatst op 05/01/2023 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/01/2023
Crew
Avatar Iyo74
6892
Ook ik vind het een jammere zaak. Niet dat ik zo heel veel albums kocht op het platform, maar ik vond het bij uitstek geschikt om strips die niet meer (of moeilijker) te verkrijgen waren toch te kunnen lezen.
Geplaatst op 09/01/2023 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 09/01/2023