Garry Verth bundeling

Crew
Avatar cuppenh
1519
De bundeling heeft hier de cover van deel een. De echte cover is wit en heeft naast de titel GARRY VERTH en wat tekst twee zwart/wit plaatjes van ontploffende ruimteschepen (ergens uit het verhaal zelf genomen)
Geplaatst op 28/06/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 28/06/2008
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door cuppenh
De bundeling heeft hier de cover van deel een. De echte cover is wit en heeft naast de titel GARRY VERTH en wat tekst twee zwart/wit plaatjes van ontploffende ruimteschepen (ergens uit het verhaal zelf genomen)


Waarschijnlijk ligt hier de reden. Heb jij per toeval geen scan van deze bundeling?
Geplaatst op 28/06/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 28/06/2008
Crew
Avatar cuppenh
1519
Sorry, ik heb geen scanner (ik heb zelfs geen plááts voor een scanner) of printer. In een met boekenkasten vol strips overladen slaapkamer waarin nog net een bed en een bureau-tafel met stoel passen moet ik woekeren met de ruimte die ik heb. Op de linkerhelft van het tafeloppervlak staat een oudere PC/monitor zonder internetmogelijkheid en rechts een laptop mèt internetgebeuren. Er is nog net een plekkie open voor de muismat... :D
En een cover opzoeken in het net wil ik zo nu en dan wel eens proberen, maar volgens mij zijn jullie daar een beetje beter in geoefend. Die zeldzame keren dat ik er ergens een vind voeg ik die onmiddellijk toe aan de site - dus mocht ik deze cover in de toekomst ergens tegenkomen krijgen jullie die alsnog toegevoegd.

[EDIT] Ik vond het toch al zo spijtig dat ik deze Nancy Drew moest melden zonder coverscan. Zit er dik in dat die cover nog heel lang op zich laat wachten.
Geplaatst op 29/06/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 29/06/2008
Crew
Avatar Veter
7839
Ja, inderdaad, dat is meer dan een zeldzaamheidje. 6 exemplaren op naam!
Geplaatst op 29/06/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 29/06/2008