De eerste avonturen van Benjamin

Avatar Deecee1
1350
Ik heb vandaag een exemplaar kunnen op de kop tikken van " De eerste avonturen van Benjamin" ( Hachel) - een speciale uitgave met een oplage van 540 ex. , waarvan 200 ex. ter gelegenheid van het 5° Stripfestival van Knokke-Heist op 18 mei 2008. Ik vind deze uitgave echter niet terug bij Stripinfo.be ?(

( uitgegeven door Uitg. Bonte - Brugge).
Geplaatst op 28/06/2008 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 28/06/2008
Crew
Avatar fluiten
7775
Origineel geplaatst door Deecee1
Ik heb vandaag een exemplaar kunnen op de kop tikken van " De eerste avonturen van Benjamin" ( Hachel) - een speciale uitgave met een oplage van 540 ex. , waarvan 200 ex. ter gelegenheid van het 5° Stripfestival van Knokke-Heist op 18 mei 2008. Ik vind deze uitgave echter niet terug bij Stripinfo.be ?(

( uitgegeven door Uitg. Bonte - Brugge).


Perfect mogelijk. En daarom waarderen we het ook zo dat mensen die de ontbrekende strip in hun bezit hebben deze even uploaden. :D
Geplaatst op 28/06/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 28/06/2008
Crew
Avatar Veter
7823
Oei, ik heb hem niet en heb hem toch toegevoegd... ;)

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=51937
Geplaatst op 28/06/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 28/06/2008
Avatar Deecee1
1350
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Deecee1
Ik heb vandaag een exemplaar kunnen op de kop tikken van " De eerste avonturen van Benjamin" ( Hachel) - een speciale uitgave met een oplage van 540 ex. , waarvan 200 ex. ter gelegenheid van het 5° Stripfestival van Knokke-Heist op 18 mei 2008. Ik vind deze uitgave echter niet terug bij Stripinfo.be ?(

( uitgegeven door Uitg. Bonte - Brugge).


Perfect mogelijk. En daarom waarderen we het ook zo dat mensen die de ontbrekende strip in hun bezit hebben deze even uploaden. :D

Ik weet niet hoe je dat moet doen ? en kan iedereen dan hier zo maar prutsen aan dat bestand ?(.
Geplaatst op 29/06/2008 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 29/06/2008
Avatar Deecee1
1350
Origineel geplaatst door Veter
Oei, ik heb hem niet en heb hem toch toegevoegd... ;)

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=51937




Bedankt, btw ik vind het best een leuk boekje, cfr. Guust Flater.
Geplaatst op 29/06/2008 Citeren
Avatar
Deecee1
Geplaatst op 29/06/2008
Crew
Avatar Veter
7823
Origineel geplaatst door Deecee1
Ik weet niet hoe je dat moet doen ? en kan iedereen dan hier zo maar prutsen aan dat bestand


Als het een album is uit een bestaande reeks, ga je naar de betreffende reeks en kies je "Strip toevoegen aan deze reeks", links onderaan in het menu.
Je krijgt dan een invoerscherm waar je alle gegevens die je weet zo correct mogelijk invult. Wat je niet weet laat je open.
Wil je een andere versie van een reeds aanwezig album toevoegen (jij hebt bijvoorbeeld de Hardcover die er nog niet staat, of je hebt een andere cover van een aanwezig album, of je hebt een anderstalige versie, ...), ga dan naar het betreffende album en klik op [Andere uitgave toevoegen]. Je krijgt dan weer dat invoerscherm, waar nu al wat meer gegevens instaan. Vul verder aan en wijzig eventueel wat fout staat.

En wees gerust, je kan niet zomaar prutsen aan de gegevens. Elke nieuwe toevoer wordt nagekeken door de moderators, en pas na het goedkeuren komt het album op de site. :)
Geplaatst op 29/06/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 29/06/2008