heerser der natuur

Ik zag dat er een paar titels zijn toegevoegd over diverse dieren (beren, dofijnen, wolven e.d.) Deze hebben allemaal als ondertitel heerser van ... , is het niet beter deze onder een reeks samen te voegen. bv onder heerser der natuur.
Geplaatst op 25/08/2008 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 25/08/2008
Crew
Avatar cuppenh
1520
De verschillende titels heb ik toegevoegd na een intensieve zoektocht op verschillende sites, maar heb daarvoor weinig informatie gevonden.
Datgene wat ik wel zag heeft me doen besluiten om dit ook gericht aan de boekwerken in te voeren.
Allereerst waren er de losse boeken (begin '90er jaren) die uitgever Hélyode als aparte, los staande werken uitgaf.
Van de uitgeverij Lefranq die het stokje overnam van Hélyode kon ik alleen de laatste twee nummers terugvinden en die waren inderdaad ingedeeld onder de collectie "Heersers van de natuur". Deze twee (wolf en dinosaurus) hebben dan ook de collectienaam meegekregen bij het invoeren van de gegevens.

Van de eerste vier delen heb ik (nog) niets teruggevonden betreffende een uitgave van Lefranq onder die collectie.

Als er iemand meer en nadere informatie hierover heeft om de gegevens verder te kunnen aanscherpen is een melding via dit forum van harte welkom.
Bij voorbaat dank.
Geplaatst op 25/08/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 25/08/2008
kijk eens bij de zilveren dolfijn op de site, daar staan meer gegevens.
Geplaatst op 26/08/2008 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 26/08/2008
Crew
Avatar cuppenh
1520
**** *** ****?!

Daar staat net zoveel op als ik al gezegd had. Onder de noemer "diverse sites" zat ook al die van de Zilveren Dolfijn.
Tenzij ik daar iets over het hoofd heb gezien? Geloof ik niet. :P
Geplaatst op 26/08/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 26/08/2008
Crew
Avatar $tripofiel
3318
Sorry, maar degene die je opnoemt (beren, olifanten, wolven & dinosaurusen) heb ik in m'n bezit de rest heb ik nog nooit gezien... 8o

Dus ik twijfel er sterk aan dat deze ooit zijn uitgekomen! ?(

Als er iemand deze heeft, laat het gerust weten & scan ze in...

PLEASE
Geplaatst op 26/08/2008 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 26/08/2008