Tpb

Crew
Avatar T.I.A
3660
Kan er iemand TPB bijzetten bij deze issue´s het is dan uniform met de andere marvel adventures reeksen. Denk dat ik het vergeten heb bij het invoeren.

:P
Geplaatst op 30/09/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 30/09/2008
Crew
Avatar fluiten
7775
Bedankt/ ;)
Geplaatst op 30/09/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 30/09/2008
Crew
Avatar cuppenh
1520
Niet alle iets dikkere comics zijn TPBs....

Deze zijn gewone comics met een paar bladzijden meer, maar beslist geen trade paperback!

Ik heb de aanduidingen dus weer verwijderd.

(NU moet ik de andere Marvel Adventures nog eens gaan bekijken, dus)
Geplaatst op 30/09/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 30/09/2008
Crew
Avatar cuppenh
1520
OK, de andere Marvel Adventures items zijn de TPB-edities, en niet de comics.

(Marvel Adventures: Super Heroes is een pas opgestarte reeks, daar zijn nog geen TPBs van) :D
Geplaatst op 30/09/2008 Citeren
Avatar
cuppenh
Geplaatst op 30/09/2008
Crew
Avatar T.I.A
3660
Origineel geplaatst door cuppenh
OK, de andere Marvel Adventures items zijn de TPB-edities, en niet de comics.

(Marvel Adventures: Super Heroes is een pas opgestarte reeks, daar zijn nog geen TPBs van) :D


Juist was gisteren laat mijn ogen zatten vol stof :D , heb het nog eens gecontroleerd en tis juist heb van de andere reeksen de TPB ingevuld en niet de issues en van die reeks zijn het idd de issues :)) soms kan een mens verward zijn tss al die verschillende reeksen...
ging het wel gezien hebben hoor (waar zat ik met m n gedachten!!... moet wel er moe geweest zijn 8o denk na dat reeksje deadpool dat m n kaars uit was ! :rolleyes: à

maar bedankt Cuppenh :P
Geplaatst op 30/09/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 30/09/2008
Crew
Avatar fluiten
7775
Getver, ik moet dus echt van die comics afblijven. Ik ken daar dus geen bal van. :(
Geplaatst op 30/09/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 30/09/2008
Crew
Avatar T.I.A
3660
Origineel geplaatst door fluiten
Getver, ik moet dus echt van die comics afblijven. Ik ken daar dus geen bal van. :(


Het is verwarrend die AM comics maar ik zie er de logica en de opbouw van de reeksen meer en meer in :P

Eigenlijk is het niet moeilijk, je moet het weten

maar nog eens door gisteren hele dag in te voeren was mijn concentratie even weg... als je dan nog eens onder medicatie zit :rolleyes:
Geplaatst op 30/09/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 30/09/2008