deel 4

Crew
Avatar sennim
409
..een puntje van order:

Bij het duitse deel van 1985 zijn 2 foutjes ingeslopen:
- 1985 moet 1987 zijn
- Carlsen moet Ehapa zijn, dat betekend dus dat er geen "Carlsen, collectie Comics Unlimited" bestaat...

En nu ik toch bij dit deel ben wat ISBN'nrs:
- 9065740880 (HC 1984 Nederlands)
- 9065740864 (Luxe 1984 Nederlands)

..en een vraagje: ik heb gisteren wat Blueberry's ingevoerd en weet zeker dat als ik bij een Franse Dupuis-uitgave, collectie Reperages aanklik...vervolgens zie ik dan verschijnenen collectie Spotlight...is dit correct...ik weet dat dit in principe dezelfde collecties zijn, maar is het niet consequenter om bij een franstalig deel, de franstalige benaming aan te houden (toevallig zit er in dit deel ook een dupuis-uitgave, maar met nog de franstalige collectiebenaming)
Geplaatst op 23/10/2008 Citeren
Avatar
sennim
Geplaatst op 23/10/2008
Crew
Avatar Veter
7839
Bedankt voor het melden, alle fouten zijn weggewerkt.

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=3076


Franstalige collectienamen: eigenlijk was het de bedoeling de collecties die andere namen kregen in andere talen (eigenlijk enkel in het Frans zeker?), een 'alternatieve' collectienaam toe te kennen (zoals de reekstitels), en niet ze op te nemen in het lijstje als andere collecties.
Intussen waren er al heel wat toegevoegd, en worden die natuurlijk voortdurend gebruikt...
We zullen dit eens aan de webmaster moeten voorleggen wat we er nu gaan mee doen. ?(
Geplaatst op 23/10/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 23/10/2008