Compleet ?

Crew
Avatar T.I.A
3660
Raar dat deze reeks nog geen mooie Banner heeft ... Is nochtans de moment nu de ontbrekende cover van nr 7 is gevonden... 8) (en er voorlopig geen meer ontbreken)

;)
Geplaatst op 10/12/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 10/12/2008
Crew
Avatar sennim
409
Well, om nu te zeggen dat we compleet zijn, zover wil ik nog niet gaan, maar ik maak er tegenwoordig wel een gewoonte van om pas een deel in te voeren alleen als ik er ook een afbeelding van heb...het heeft ook even geduurd voordat ik die rode vinkjes kon wegwerken :) :)...

Ik heb geprobeerd een banner up te loaden (zal het nog een keer proberen), maar waarschijnlijk doe ik iets fout of is er iets niet goed met die banner...
Geplaatst op 10/12/2008 Citeren
Avatar
sennim
Geplaatst op 10/12/2008
Crew
Avatar T.I.A
3660
Origineel geplaatst door sennim
Well, om nu te zeggen dat we compleet zijn, zover wil ik nog niet gaan, maar ik maak er tegenwoordig wel een gewoonte van om pas een deel in te voeren alleen als ik er ook een afbeelding van heb...het heeft ook even geduurd voordat ik die rode vinkjes kon wegwerken :) :)...

Ik heb geprobeerd een banner up te loaden (zal het nog een keer proberen), maar waarschijnlijk doe ik iets fout of is er iets niet goed met die banner...


Zal da laatste zijn denk ik ?( zeker maken dat de achtergrond Spierwit is... en dat hij aan de normen voldoet aan de afmetingen:

Logo (jpg)
Het logo moet meer dan 500 pixels breed, of meer dan 150 pixels hoog zijn, en een witte achtergrond hebben.

Succes !!

;)
Geplaatst op 10/12/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 10/12/2008
Crew
Avatar Veter
7823
Compleet? Denk je?
Ik vrees dat sennim nog wel enkele honderden anderstalige versies uit zijn mouw kan schudden, ... :rolleyes:

Ik weet wel dat niet alle reeksbanners even goed zijn, maar we streven toch naar een minimumkwaliteit.
Geplaatst op 10/12/2008 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 10/12/2008
Over welke reeks gaat het eigenlijk?
Geplaatst op 11/12/2008 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 11/12/2008
Crew
Avatar fluiten
7775
Origineel geplaatst door belgianbingo
Over welke reeks gaat het eigenlijk?


Blueberry
Geplaatst op 11/12/2008 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 11/12/2008