2 uitgaven?

Crew
Avatar woelfie
4070
Deel 2 van Het uitstel heb ik in mijn bezit. Omdat de uitgave niet volledig overeenkwam met die op de site, heb ik een nieuwe toegevoegd. Gezien die hetzelfde jaar betrof, heeft men de twee albums samengevoegd. Met rede.

Ik vermoed echter dat er iest mis is met de gegevens die al op de site stonden:
- het jaar was 1999, dat is correct
- het isbn nummer heb ik toegevoegd
- de covertekst komt echter niet overeen met mijn album. Het deel
"1943 heeft het niemand makkelijk gemaakt. Tenzij mij misschien. Waarschijnlijk, zelfs. Ik heb de oorlog gevolgd, maar ik moest er niet aan deelnemen.
Ik heb mijn eigen begrafenis bekeken, hoewel me het pijnlijke lot bespaard is gebleven om te moeten sterven. Kun je nagaan hoeveel geluk ik heb gehad. Maar wat zal 1944 brengen?"
...ontbreekt op mijn versie.
Nochtans, dat moet van ergens komen. Is dit een misschien een tweede druk, en is het (verkeerde) jaartal nadien bijgevoegd?
Geplaatst op 15/06/2009 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 15/06/2009
Crew
Avatar Veter
7823
Ik heb de covertekst aangepast. Waarschijnlijk is de covertekst achteraf toegevoegd.
In het Frans is die heruitgegeven, het is dus mogelijk dat er ook in het Nederlands een heruitgave is geweest (met gewijzigde coveropmaak), maar ik heb hem voorlopig nog niet gevonden...
Geplaatst op 15/06/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 15/06/2009
Avatar the pope
1908
even nagekeken, en de versie die ik heb liggen is iig een andere dan die op de site hier

copyright is 1999, maar als ik goed aan de cijfertjes uitkan, is het een druk uit 2004 (er staat ergens H.12/2004, vermoed dat dat daar toch naar verwijst, is dat correct?)


"1943 heeft het niemand makkelijk gemaakt. Tenzij mij misschien. Waarschijnlijk, zelfs. Ik heb de oorlog gevolgd, maar ik moest er niet aan deelnemen.
Ik heb mijn eigen begrafenis bekeken, hoewel me het pijnlijke lot bespaard is gebleven om te moeten sterven. Kun je nagaan hoeveel geluk ik heb gehad. Maar wat zal 1944 brengen?"
staat er wel op, alsook cambeyrac etc.

zal em straks toegoeven

miss heeft iemand indertijd deze uitgave ingegeven als die van 1999
Geplaatst op 15/06/2009 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 15/06/2009
Crew
Avatar Veter
7823
2004 zou kunnen kloppen met de Franse heruitgave. :)

Ik vermoed dat bij het toevoegen van de covertekst niet echt gelet is op de coverversie die er stond. Om het even trouwens, we hebben weer een mysterie ontrafeld... :)
Geplaatst op 15/06/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 15/06/2009