Manga van Kana

Avatar Michael
19
Vandaag schreef Kana op zijn website dat vanaf januari 2010 al hun prijzen stijgen.
Stijgende prijzen: bwèk!
Niets aan te doen.
Insiders weten al enige tijd dat sommige reeksen niet goed lopen.
Verbazingwekkend genoeg zit Nana bij de slecht lopende reeksen, terwijl dat overal in het buitenland een succes is.
Om de rendabiliteit te beschermen moeten de prijzen worden verhoogd.
Vanaf januari komt overal een euro bij.
Op de boekenbeurs van Antwerpen kun je alle Kana's krijgen. Dus we daar langs gaat, kan er maar best van profiteren.
De hele boel staat daar: Death Note, Nana, Inuyasha, Naruto....
Aangezien Kana eigenlijk geen zwakke reeksen heeft, zou ik die kans niet laten liggen.
Geplaatst op 02/11/2009 Citeren
Avatar
Michael
Geplaatst op 02/11/2009
Crew
Avatar Surya
13250
Goed om weten, maar ik koop enkel Monster van hen, ze hebben niet anders dat me interesseerd.
Geplaatst op 02/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/11/2009
Avatar ignoramus
605
death note is al afgelopen, monster komt het laatste deel in november ( of in ieder geval dit jaar ) uit. D'r is niks verder aangekondigd, dus niet getreurd.En of een euro d'rbij hun rentabiliteit gaat opvijzelen, betwijfel ik ten zeerste. 6,7,8 € voor een manga... 't is eigenlijk nu al duur voor iets dat je in een krantenwinkel zou moeten kunnen meepikken. aan die prijzen wordt het nooit een succes. Die dingen zijn gemaakt om voor net iets minder of meer dan een humo, of een libelle, flair, whatever verkocht te worden, zodat je een "meeneem" publiek opbouwt...
Geplaatst op 02/11/2009 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 02/11/2009
Crew
Avatar Project_Z
1156
veel prijsstijgingen komende maanden...
Dargaud/Lombard/Dupuis + € 0,75 en + € 1
manga's van glenat + € 1
Kana + € 1
bij Casterman is er reeds een prijsstijging doorgevoerd oa. de Jacques Martin-reeksen...

mijn loon + € 0 ;(

ik maak me zorgen over het uitblijven van nieuwe reeksen bij Kana...
Death Note had geen opvolger...
Monster heeft geen opvolger... Pluto had perfect geweest, maar is naar Glenat gegaan...
Van de andere Kana-reeksen heb ik enkel Naruto een tijdje gevolgd, maar dat was toch mijn "ding" niet...
Geplaatst op 03/11/2009 Citeren
Avatar
Project_Z
Geplaatst op 03/11/2009
Crew
Avatar Surya
13250
Origineel geplaatst door Project_Z
mijn loon + € 0 ;(

Niet helemaal. Ik weet niet hoe 't dit jaar zit, maar vorig jaar zijn de lonen normaalgezien 3x geïndexeerd, in totaal voor meer dan 6%
Geplaatst op 03/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 03/11/2009