Trefwoord?

Crew
Avatar Iyo74
6892
Bij deze reeks heb ik het trefwoord 'superhelden' aangetroffen. Nu vroeg ik me af of de stripreeks zoveel van het boek verschilt? Of betreft het hier gewoon een misser? Of wordt het predikaat 'superheld' ook gewoon gebruikt voor héle slimme kinderen?

Iemand die deze reeks kent? Op het eerste zicht spreekt de tekenstijl me niet echt aan (afgaande op de covers), maar misschien ben ik mis?
Geplaatst op 09/11/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 09/11/2009
Avatar Rutger
763
Of de comic veel verschilt van het boek... tja da's altijd moeilijk te zeggen... waarschijnlijk wel omdat natuurlijk veel details die het boek zo mooi maken er niet in zullen zitten. Ik wist trouwens tot vanochtend niet eens van het bestaan van de comic versie af. Aangezien ik het originele boek (en de vervolgen) in no time verslonden heb, heb ik zonder na te denken de integrale bundel (van de eerste vijf delen) meteen maar besteld.

Ben het trouwens wel met je eens dat het predicaat 'superhelden' niet echt past bij Ender's game.

Check dit you tube filmpje voor een impressie van de comic. Tekeningen zien er wel goed uit toch?

http://www.youtube.com/watch?v=2_sIGEjAuNo
Geplaatst op 09/11/2009 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 09/11/2009
Crew
Avatar Iyo74
6892
Origineel geplaatst door Rutger
Ik wist trouwens tot vanochtend niet eens van het bestaan van de comic versie af.

Dan was je een halve dag voor op mij, want ik wist het pas deze avond! ;)


Origineel geplaatst door Rutger
Aangezien ik het originele boek (en de vervolgen) in no time verslonden heb, heb ik zonder na te denken de integrale bundel (van de eerste vijf delen) meteen maar besteld.

Ook ik heb die boeken verslonden. Schitterende SF! Laat je weten wat je van de comics vond? Wie weet haal ik ze ook wel in huis...
Geplaatst op 09/11/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 09/11/2009
Crew
Avatar T.I.A
3660
Zodanig gewend om "Superhelden" bij trefwoorden te typen :rolleyes:
Het was te laat en blijkbaar kan je dit niet ontdoen?

Dan was je een halve dag voor op mij, want ik wist het pas deze avond!


Er zijn er nog hoor! Volgen nog en ben ik mee bezig...

- Enders Game: Recruiting Valentine (OS)
- Enders Shadow: Battle School
- Enders Shadow: Command School
Geplaatst op 10/11/2009 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 10/11/2009
Avatar Rutger
763
Origineel geplaatst door Rutger
Aangezien ik het originele boek (en de vervolgen) in no time verslonden heb, heb ik zonder na te denken de integrale bundel (van de eerste vijf delen) meteen maar besteld.

Ook ik heb die boeken verslonden. Schitterende SF! Laat je weten wat je van de comics vond? Wie weet haal ik ze ook wel in huis...[/quote]

Doe ik! De levertijd van bookdepository is meestal niet erg lang dus ik verwacht 'm wel over een week of twee binnen te hebben. Ik zal dan in deze thread ff mijn bevindingen opschrijven. Heb er in ieder geval hoge verwachtingen van!
Geplaatst op 10/11/2009 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 10/11/2009