2000ad

Denk dat ik 2 x de cover artist heb ingegeven

Daarnaast ik zie ook dat jullie steeds de 'titel' die vooraan op de comic zetten, echter ik vind op het internet nergens deze titels terug, daarom dat ik ook steeds "prog 1619" zet bvb omdat deze ook zo terug te vinden zijn.

Bij de nieuwe ingaves heb ik ook per ongeluk een keer ruud ingegeven, dacht dat hij verwijderd was, echter blijkbaar stond hij er 2x in
excuses.
Geplaatst op 21/11/2009 Citeren
Avatar
Alan Scott
Geplaatst op 21/11/2009
ik heb ook een logo en een afbeelding toegevoegd, om het wat mooier te maken als het niet OK is laat maar weten
:D
Geplaatst op 21/11/2009 Citeren
Avatar
Alan Scott
Geplaatst op 21/11/2009
Iets waar ik ook niet bij heb stilgestaan,

Alle verhaallijnen zijn in kleur, echter the red seas zijn in zwart wit. Moet dit op een bepaalde manier ingegeven worden?
Geplaatst op 21/11/2009 Citeren
Avatar
Alan Scott
Geplaatst op 21/11/2009
Crew
Avatar Veter
7832
Het zijn de titels die in Comicbookdb gebruikt worden, en die ik ook op andere comicbooksites terug vind.

Je kan bij een album altijd zowel z/w als kleur aanvinken, dat wordt dan zo bij het album aangegegeven:
http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=109710
Je kan dit soort wijzigingen ook zelf aanbrengen door te klikken op "Gegevens aanpassen" bij het betreffende album.

Als je een correctie vraagt, zoals hier voor de dubbele auteur, kan je best altijd duidelijk aangeven over welk album het gaat. Nog makkelijker voor ons is als je even een link zet.
(Adres kopiëren uit de adresbalk of rechts klikken op de titel en koppelingslocatie copiëren. Indien er meerdere versies van eenzelfde album/comic zijn op de titel van de juiste versie klikken en dan pas adres uit adresbalk kopiëren of rechts klikken op de juiste versie.)
De dubbele coverauteur vond ik hier, en is verwijderd.

Je opmerking over "Ruud" snap ik niet. Sorry :(
Geplaatst op 21/11/2009 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/11/2009
Nu snap ik ook wat ik gedaan heb, Ruud 't Hoen staat als eerste, en daarnaast ook de optie "scenario en tekeningen". In plaats van ingave bevestigen heb ik op de verkeerde knop gedrukt. Hierbij is ruud zowel bij tekeningen als bij scenario gezet. ik had gezien dat het verkeerd was maar enkel deze bij scenario weggehaald, bij tekeningen staat deze er nog steed bij, kun je deze bij Prog 1621 verwijderen?

Alvast bedankt!!
Geplaatst op 21/11/2009 Citeren
Avatar
Alan Scott
Geplaatst op 21/11/2009
Crew
Avatar Iyo74
6895
Die Ruud is ook weer weg zie...
Geplaatst op 21/11/2009 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 21/11/2009
Merciekes :D :D :D
Geplaatst op 21/11/2009 Citeren
Avatar
Alan Scott
Geplaatst op 21/11/2009