Arboris: nieuwe uitgaven komen eraan!

Avatar Rutger
763
Had al een keer wat info gekregen nav een telefoongesprek met de man achter Arboris. Ik kreeg nu, 1.5 maand na dato (beter laat dan nooit zullen we maar zeggen), een mail waarin hij aangeeft dat Arboris in januari eindelijk weer een aantal albums op de markt zal brengen:

Zoals letterlijk in de mail stond: "We zullen beginnen met Konvooi, Sabels en Galjoenen en nog een paar titels".

Ik was wel blij met Sabels en Galjoenen maar hoop eerder op een snel vervolg van Heiligdom, Prophet en Millennium. We zullen 't wel zien.
Geplaatst op 30/11/2009 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 30/11/2009
Crew
Avatar Surya
13250
Goed nieuws!

Origineel geplaatst door Rutger
Ik was wel blij met Sabels en Galjoenen maar hoop eerder op een snel vervolg van Heiligdom, Prophet en Millennium. We zullen 't wel zien.

Ook ik zit vooral op Heiligdom en Prophet te wachten, toch wel hun beste nog lopende reeksen!
Geplaatst op 30/11/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/11/2009
Crew
Avatar $tripofiel
3318
Dit zijn echt 2 waar ik toch naar uitkijk, hou ons op de hoogte zou ik zeggen... :]
Geplaatst op 30/11/2009 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 30/11/2009
Hoop dat ze ook nog met het laatste deel van Techovaders komen.

En de reeks Metabaronnen loopt toch ook nog?
Geplaatst op 19/12/2009 Citeren
Avatar
Basmaniak
Geplaatst op 19/12/2009
Crew
Avatar Surya
13250
Origineel geplaatst door Basmaniak
Hoop dat ze ook nog met het laatste deel van Techovaders komen.

Die is al verschenen hoor

Origineel geplaatst door Basmaniak
En de reeks Metabaronnen loopt toch ook nog?

Die spin-off ja
Geplaatst op 20/12/2009 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/12/2009
Crew
Avatar Surya
13250
Van op de Arboris Twitter: "Goed nieuws! We nemen deze week in productie: El Nino 5 en Heiligdom 3." Vooral die laatste mag inderdaad stilaan wel eens komen :) Good shit!
Geplaatst op 05/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 05/07/2010
Crew
Avatar Iyo74
6895
Origineel geplaatst door Surya
Van op de Arboris Twitter: "Goed nieuws! We nemen deze week in productie: El Nino 5 en Heiligdom 3." Vooral die laatste mag inderdaad stilaan wel eens komen :) Good shit!

Heiligdom: Deel 1 staat hier in de kast om te lezen, maar 'k wil eerst deel 2 ook kopen. 'k Moet wel dringend m'n aankopen wat beter voorbereiden, want ik heb die in HC (wist niet dat een SC bestond). Enfin, voor een goede reeks heb ik dat wel over.
Geplaatst op 05/07/2010 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 05/07/2010
Avatar Rutger
763
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door Surya
Van op de Arboris Twitter: "Goed nieuws! We nemen deze week in productie: El Nino 5 en Heiligdom 3." Vooral die laatste mag inderdaad stilaan wel eens komen :) Good shit!

Heiligdom: Deel 1 staat hier in de kast om te lezen, maar 'k wil eerst deel 2 ook kopen. 'k Moet wel dringend m'n aankopen wat beter voorbereiden, want ik heb die in HC (wist niet dat een SC bestond). Enfin, voor een goede reeks heb ik dat wel over.


Nice one....Heiligdom. Daar zit ik al jaren en jaren op te wachten! El Nino trouwens ook een degelijke serie ...

Complimenten ook aan de uitgever dat ze na het overlijden van Herman toch verdergaan. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.
Geplaatst op 06/07/2010 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 06/07/2010
Crew
Avatar Surya
13250
Herman mag dan een belangrijk figuur geweest zijn, het bedrijf staat toch nog steeds onder leiding van Hans, dacht ik?
Geplaatst op 06/07/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 06/07/2010
Het is eigenlijk Ruud die zaak runt!
Geplaatst op 06/08/2010 Citeren
Avatar
striphooligan
Geplaatst op 06/08/2010