'Je suis légion' integraal zal niet verschijnen

Avatar Rutger
763
Ik zit al geruime tijd te wachten op de integraal van deze serie en dacht laat ik maar eens de uitgever een mail sturen wanneer deze nu eindelijk eens komt aangezien 'The Collected Edition' al voor 2009 was aangekondigd.

Ik kreeg direct een aardige mail terug van de beste man waarin werd vermeld dat deze er 100% zeker niet gaat komen. De integrale uitgave kan dus uit de 'te verschijnen' lijst.

Haha... ik denk niet dat heel veel mensen het nu echt bijzonder jammer zullen vinden aangezien ik geloof ik de enige was die 't in zijn verlanglijstje had staan....
Geplaatst op 21/04/2010 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 21/04/2010
Crew
Avatar Veter
7823
Is dat de 'Collected edition' van Humanoids Publishing die je bedoelt?
Geplaatst op 21/04/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/04/2010
Avatar Rutger
763
Yep... dit is 't antwoord wat ik van de uitgever kreeg.

"we're not going to be doing a collected version of 'I Am Legion'. We did all six issues translated into English however the license holder for the property did not allow us to issue the stories in a collected trade paperback.

Sorry, and I hope some other company is able to issue the books collected at some point."


Jammer maar helaas dus....
Geplaatst op 21/04/2010 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 21/04/2010
Crew
Avatar Veter
7823
Ok, dan verwijder ik die.
Geplaatst op 21/04/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 21/04/2010
Avatar Rutger
763
Oh.. ff voor de volledigheid.

Mail was van Devil's Due uitgever en niet van Humanoids. Maar volgens mij maakt het niet uit. Je hebt de correcte versie weggehaald Veter.

Anyway... ik geloof wel dat er plannen zijn om een Nederlandstalige versie op de markt te brengen. weet ff zo snel niet meer welke uitgever dat nu wil gaan doen.

Blij dat het er iig komt maar jammer dat je dan het veelvoud moet neerleggen in vergelijking met een engelstalige integrale versie.
Geplaatst op 21/04/2010 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 21/04/2010