benaming uitgegeven delen

Avatar Delfeno
20
Hoi,

Ik heb net de ingave van "Legendes van Conan" gezien en heb hierbij toch enkele vragen :

1) Volgens mij zijn deze delen evengoed onderdelen van de gewone reeks "Conan" zoals bij de andere delen van Conan van de Robert E. Howard Colectie - "deel INT A0 Born on the battlefield" in deze reeks is volgens mij de engelse versie van deze uitgaven (aan de titel te zien toch, ik heb namelijk deze engelse versie niet)

2) Ik heb me beide strips ook aangeschaft en er staat duidelijk op de rug vermeld dat de titels van deze 2 delen respectievelijk "Geboren op het slagveld I" & "Geboren op het slagveld II" zijn, en niet zoals ingegeven op de site ...

... Keep up the good work ...
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Delfeno
Geplaatst op 02/08/2010
Crew
Avatar Veter
7832
Er zijn al zeker 3 delen in deze Nederlandse uitgave.
Altijd moeilijk als de Nederlandse uitgaven andere titels meekrijgen en anders gebundeld worden als de originele uitgaven.

Ik vind het niet slecht dat ze apart staan, als iemand ooit kan uitvissen welke deeltjes uit de Engelse reeks hier dan in gebundeld zijn, kunnen we dat er bij zetten en linken naar de originele reeks.

De titels heb ik in elk geval gewijzigd.
Geplaatst op 02/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 02/08/2010
Avatar Gently
636
Ik heb nog niet alle Conan delen in huis (en nog lang niet bij met mijn eigen site) maar vooralsnog weet ik dat alle Conan boeken van Dark Dragon Books gebruik maken van de 2004 Conan serie van Dark Horse

Conan 1 = Conan 0, 1 & 2
Conan 2 = Conan 3 & 4
Conan 3 = Conan 5, 6 & 7 (deels)
Conan 4 = Conan 7 (deels), 8 & 9

3 en 4 samen maken Conan 7 compleet.

Op de andere delen kom ik nog wel eens terug.

edit: Legendes van Conan loopt door de gehele reeks heen, maar is wel een aaneensluitend verhaal.

LoC 1 = Conan 8 & 15
LoC 2 = Conan 23 & 32
LoC 3 zal zijn Conan 45 & 46
Geplaatst op 03/08/2010 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 03/08/2010