originele Engelstalige reeks gewist omdat de Franse vertaling er al in stond

de reeks stond er al een tijdje in:

de strip X-Wing Wizard 1/2 stond er al in

ik heb toegevoegd aan de reeks: X-wing Rogue Squadron Special uit 1995 (dat is niet dezelfde special)

ik heb toegevoegd aan de reeks: #1-4: The Rebel Opposition

dit zijn allemaal nummers uit de originele Engelstalige reeks van Dark Horse Comics

de originele Engelstalige reeks is nu door jullie gewist en dus ook de toegevoegde comics

quelle problème? ?(
Geplaatst op 05/08/2010 Citeren
Avatar
Dreamchild
Geplaatst op 05/08/2010
Crew
Avatar Veter
7839
Er is niets gewist!
De reeks is enkel even 'on hold' gezet omdat ik een en ander wou nakijken (of het inderdaad niet om een dubbele ingave ging) . Mijn bronsite is echter meer dan een dag offline geweest en daardoor heeft het even langer geduurd dan ik zelf wou.

Ik kan geen vergelijkingspunten vinden met de Franse reeks met dezelfde titel, dat is mogelijk een samenraapsel.
Ik denk dat we ze dus best uit elkaar houden.
Geplaatst op 05/08/2010 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/08/2010
Avatar kagebe
198
Ik ben weliswaar nog druk met andere series in te voeren ( CrossGen ) maar misschien is het ook handig om eens te kijken hoe de Dark Horse Omnibus uitgaves verwerkt moeten worden.Er zijn er een aantal die duidelijk bij een bepaalde serie horen o.a. 3 delen X-wing Rogue Squadron en 1 deel droids maar er zijn er ook een aantal waar dat niet zo makkelijk bij is , Early Victories bijvoorbeeld.
Er zijn 13 Star Wars Omnibus uitgaves tot nu toe en de 14e komt er weer aan.
Geplaatst op 06/08/2010 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 06/08/2010