Confessions

Als je 'beste strips' selecteert en daar naar de eerste magasin general gaat zie je daar dat er gelinkt wordt naar de franse versie confessions, terwijl die eigenlijk geen enkele stem heeft gekregen.

Dient hier niet de NL versie te komen? kwestie van toch het juiste weer te geven.
Geplaatst op 29/11/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 29/11/2010
Avatar the pope
1906
hehe
die gaat al lang mee

is een lastigheidje van meneer sql
Geplaatst op 29/11/2010 Citeren
Avatar
the pope
Geplaatst op 29/11/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Inderdaad. Maar als je stemt, stem je op een strip, niet op een uitgave. Maar het is inderdaad de bedoeling dat NL versies eerst komen. Ik denk dat ik ondertussen weet hoe ik 't best oplos, maar ik moet er aan toe komen :)
Geplaatst op 30/11/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/11/2010
oh? Zo kwam het niet echt over voor mij. Als ik stem dan stem ik eerlijk gezegd op de uitgave, een superverzorgd album met 'vele' extra's verdienen bij mij dan weer meer omdat er gewoon meer is dan een verhaal, dan een magere SC/HC (ondanks de prijsdiscussie... die heb ik nog niet meegenomen in mijn bias...). En dat komt grotendeels omdat je deze ingeeft bij dat specifieke album... HC of SC uitgave NL, UK of FR taal, enz...

Ik kan heel goed begrijpen dat iemand die een HC op gelimiteerde oplage zijn album meer punten geeft dan iemand die de SC versie heeft waarvan er duizenden zijn.

Maar dat zal ik dan wel weeral zijn zekers. ?(

Anyway ik lees dat je het al in je lijstje hebt opgenomen, dus maak ik me geen zorgen meer! :D
Geplaatst op 30/11/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 30/11/2010
Crew
Avatar Surya
13261
Oh, maar je mag scores geven aan verschillende uitgaves hoor, en dan wordt 't gemiddelde van jouw scores als 1 stem gebruikt. Goed systeem he :)
Geplaatst op 30/11/2010 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 30/11/2010
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Surya
Oh, maar je mag scores geven aan verschillende uitgaves hoor, en dan wordt 't gemiddelde van jouw scores als 1 stem gebruikt. Goed systeem he :)


(y)

Ook hier geen manier om een voor jou leuke strip op te waarderen. :D
Geplaatst op 30/11/2010 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 30/11/2010
Crew
Avatar woelfie
4103

Ik kan heel goed begrijpen dat iemand die een HC op gelimiteerde oplage zijn album meer punten geeft dan iemand die de SC versie heeft waarvan er duizenden zijn.

Mee eens.
Maar de hoge prijs drukt dan weer de vreugde... en de score.
Geplaatst op 30/11/2010 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 30/11/2010
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Surya
Oh, maar je mag scores geven aan verschillende uitgaves hoor, en dan wordt 't gemiddelde van jouw scores als 1 stem gebruikt. Goed systeem he :)


(y)

Ook hier geen manier om een voor jou leuke strip op te waarderen. :D


2
Geplaatst op 30/11/2010 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 30/11/2010
Crew
Avatar $tripofiel
3312
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Surya
Oh, maar je mag scores geven aan verschillende uitgaves hoor, en dan wordt 't gemiddelde van jouw scores als 1 stem gebruikt. Goed systeem he :)


(y)

Ook hier geen manier om een voor jou leuke strip op te waarderen. :D


2


³ :(
Geplaatst op 30/11/2010 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 30/11/2010