franka luxe

De luxe albums van franka bevatten altijd een flink aantal extra informatie bladen, in het deel moordende concurentie zijn dit 48 bladzijden. Het album teld dus 48 + 50 is 98 bladzijden, dit heb ik ingevuld! Zet het er dan ook bij, ik zit niet voor janjoker dit te doen.
Geplaatst op 28/10/2006 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 28/10/2006
Crew
Avatar Surya
13249
Simon

Jij bent steeds zeer verontwaardigd als jij infomatie op de site zet en deze wordt niet meteen in die vorm op de site getoond. Wij zijn slechts mensen en dus niet alwetend of perfect, en wij maken dus ook fouten. Gelieve hier begrip voor te hebben en dus gewoon een vriendelijke opmerking te plaatsen in plaats van je ongenoegen zo sterk te uiten. Wij bieden deze site geheel gratis aan en steken er vele uren werk in, alleen voor het plezier van de gebruikers, wij verwachten van hen dus dat zij hiervoor respect tonen en niet dat ze ons voor elk klein detail aanvallen.

Gelieve dus je opmerkingen in het vervolg iets vriendelijker te formuleren, wij doen echt ons best hoor!

Surya

PS: uiteraard zullen wij deze vergissing wel rechtzetten.
Geplaatst op 29/10/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 29/10/2006
ja sorry, maar als je zo je best doet om iets goeds op de site te zetten en het komt er verkeerd op, hoe moet je dan reageren?
Geplaatst op 29/10/2006 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 29/10/2006
Crew
Avatar Surya
13249
Liefst gewoon inlichtend? Iets in de aard van "ik heb dit toegevoegd, waarom staat het anders op de site?" ofzo?
Geplaatst op 29/10/2006 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 29/10/2006