Sharaz-de

Crew
Avatar witam
5316
Hier staan de uitgaves van Sharaz-de. Ik heb zojuist de midprice aangeschaft, maar... het is weer niet simpel.

Er staat een sticker op de cover en achterkant van midprice en nieuwe isbn. Maar binnen in de boek staat de oude isbn gedrukt en uitgavejaar 2010. En toch.. de cover voor de 2010-versie van onze site heeft een titel, die ik niet terugvindt als ik de sticker afdoe van de cover. Dus ik vermoed ergens dat het identiek hetzelfde boek is, maar dan zou de cover van de oude fout zijn?

Heeft iemand versie 2010 toen aangekocht?
Geplaatst op 04/05/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 04/05/2013
Crew
Avatar Veter
7825
Ik heb hem niet zelf hoor, maar de cover die we nu staan hebben is volgens mij wel juist. Dat is de afbeelding van de stofomslag; als je de omslag verwijderd heb je dezelfde afbeelding maar zonder de tekst van de titel, uitgever en auteur.
En dat is dus blijkbaar de cover die gebruikt is voor deze midprice versie?
Geplaatst op 04/05/2013 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 04/05/2013
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Veter
Ik heb hem niet zelf hoor, maar de cover die we nu staan hebben is volgens mij wel juist. Dat is de afbeelding van de stofomslag; als je de omslag verwijderd heb je dezelfde afbeelding maar zonder de tekst van de titel, uitgever en auteur.
En dat is dus blijkbaar de cover die gebruikt is voor deze midprice versie?


Ahh.. ja dat zal het zijn. Het is die cover.
Alleen welke isbn geven we het ding dan? Ik meen me te herinneren dat er ergens gezegd geweest is dat we de isbn-nr van binnen de boek geven, maar dat is dus de oude. De nieuwe is er gewoon met een sticker aan de buitenkant opgeplakt. (of zet ik dat ergens in een opmerking of zo?

(ik heb trouwens de cover met sticker geupload of neem ik best een beeld zonder sticker?)
Geplaatst op 04/05/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 04/05/2013
Crew
Avatar Veter
7825
De sticker is bedoeld om er een nieuw ISBN van te maken, dus best dat nieuw ISBN (dat er al stond, denk ik). Maar een vermelding dat er binnenin het oude ISBN vermeld wordt, kan geen kwaad, denk ik.
Geplaatst op 05/05/2013 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/05/2013
Crew
Avatar witam
5316
ok. Dan geef ik even een vermelding in.
Geplaatst op 05/05/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 05/05/2013