Officieuze RW/Lion site

Avatar Gently
636
Op een ander forum waar ik geregeld aanwezig ben was de roep voor een site omtrent RW/Lion nogal groot. Ik ben daarom een officieuze site begonnen daar het onduidelijk is of RW/Lion een site op korte termijn zal hebben gemaakt.

De site is bedoeld om zo veel mogelijk informatie over bestaande en komende uitgaves overzichtelijk aan te bieden. Momenteel staan alle uitgaves online en wanneer alles uitkomt staat de teller op 55 - wat dit alleen al met RW/Lion werk het drukste jaar ooit maakt met vertaalde comics in pagina aantal.

Op mijn to do lijstje staat nog een soort RSS feed met de laatste Facebook opmerkingen.

Heeft met op- of aanmerkingen, dan hoor ik het graag en zal ik kijken of ik dat kan implementeren.

oh, ja... de site zelf... ;) is bereikbaar op RWLion.tk
Geplaatst op 04/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 04/09/2013
Crew
Avatar witam
5316
Ziet er goed uit, behalve de homepage.. bij mij loopt daar alle tekst door elkaar, maar dat is misschien omdat ik firefox gebruik.

Voor de rest ben ik blij om eindelijk een overzicht te hebben.Top!
Geplaatst op 04/09/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 04/09/2013
ze hebben toch een feesboeksaait?
Niet dat ik op dat instrument des duivels zit...
Geplaatst op 04/09/2013 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 04/09/2013
Avatar Gently
636
Origineel geplaatst door witam
Ziet er goed uit, behalve de homepage.. bij mij loopt daar alle tekst door elkaar, maar dat is misschien omdat ik firefox gebruik.

Voor de rest ben ik blij om eindelijk een overzicht te hebben.Top!


vreemd dat bij jou alles door elkaar heen loopt, ik heb site op IE en Firefox getest en daaar ziet het allebei hetzelfde bij uit... zal nog ens kijken of ik iets in de codering kan vinden - welke versie Firefox gebruik je?
Geplaatst op 04/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 04/09/2013
Avatar Gently
636
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
ze hebben toch een feesboeksaait?
Niet dat ik op dat instrument des duivels zit...


facebook is leuk, maar verre van overzichtelijk. Vandaar dat de roep ontstond.

By the way, ik zoek nog een belgische site die online bestelmogelijkheden heeft. Stripweb.Be leek een goede, maar die heeft nu nog maar een beperkte selectie. Als mijn zuiderlijke buren hier een goede tip voor hebben, dan hoor ik het graag!
Geplaatst op 04/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 04/09/2013
Crew
Avatar fluiten
7775
Aha, nog een DGR-lurker. :D
Geplaatst op 04/09/2013 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 04/09/2013
Avatar Gently
636
Origineel geplaatst door fluiten
Aha, nog een DGR-lurker. :D


? die volg ik niet...
Geplaatst op 04/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 04/09/2013
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
Origineel geplaatst door fluiten
Aha, nog een DGR-lurker. :D


? die volg ik niet...


Ik vermoed dat fluiten de getekende reep bedoelt. Maar ik denk eerder dat je ook wel eens op weeklydose zit.
Tja, we komen overal hé.. ;)
Geplaatst op 04/09/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 04/09/2013
Avatar Gently
636
ach ja, de getekende reep... al een tijdje niet meer langsgeweest, te druk in mijn leven ;)

Weeklydose is inderdaad mijn uitvalsbasis :)
Geplaatst op 04/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 04/09/2013
Avatar Gently
636
Origineel geplaatst door witam
Ziet er goed uit, behalve de homepage.. bij mij loopt daar alle tekst door elkaar, maar dat is misschien omdat ik firefox gebruik.


gompie... zoals één van mijn geliefde karakters pleegde te zeggen... hoe het ook is gebeurd is mij een raadsel, maar ik heb een zooitje van de css sheets en de fonts verwijzingen gemaakt... misschien dat hier je probleem in zat al vind ik het nog vreemd dat je het in beeld kreeg ;)

Ik heb in ieder geval het nodige aangepast en dat zou voor jou ook iets kunnen veranderen.
Geplaatst op 05/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 05/09/2013
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
Origineel geplaatst door witam
Ziet er goed uit, behalve de homepage.. bij mij loopt daar alle tekst door elkaar, maar dat is misschien omdat ik firefox gebruik.


gompie... zoals één van mijn geliefde karakters pleegde te zeggen... hoe het ook is gebeurd is mij een raadsel, maar ik heb een zooitje van de css sheets en de fonts verwijzingen gemaakt... misschien dat hier je probleem in zat al vind ik het nog vreemd dat je het in beeld kreeg ;)

Ik heb in ieder geval het nodige aangepast en dat zou voor jou ook iets kunnen veranderen.


Nu is ie perfect. Alles mooi onder elkaar.
Bedankt!
Geplaatst op 05/09/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 05/09/2013
Crew
Avatar witam
5316
Ahhh.. te vroeg gesproken... De tekst langs de verwachte boeken (september, oktober) staan niet juist. De tekst schuift naar beneden ten opzichte van de covers.
Geplaatst op 05/09/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 05/09/2013
Avatar Gently
636
Apart.... heel apart. Bij mij - en andere pc's die ik in legio heb daar ik in een computer winkel werk ;) - staat het in Firefox goed.

Heb nog eventjes wat overbodige code weggehaald. Als je het probleem nu nog hebt, kun je me vertellen wat voor Firefox je hebt en eventueel mij een screenshotje mailen?
Geplaatst op 05/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 05/09/2013
Crew
Avatar T.I.A
3660
Origineel geplaatst door Gently
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
ze hebben toch een feesboeksaait?
Niet dat ik op dat instrument des duivels zit...


facebook is leuk, maar verre van overzichtelijk. Vandaar dat de roep ontstond.

By the way, ik zoek nog een belgische site die online bestelmogelijkheden heeft. Stripweb.Be leek een goede, maar die heeft nu nog maar een beperkte selectie. Als mijn zuiderlijke buren hier een goede tip voor hebben, dan hoor ik het graag!



Ik bestel alle uitgaven via stripweb, hopelijk kan je alle rw boeken daar kopen of zijn er die je daar niet kan bestellen?
Geplaatst op 05/09/2013 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 05/09/2013
Avatar Gently
636
Origineel geplaatst door T.I.A
Ik bestel alle uitgaven via stripweb, hopelijk kan je alle rw boeken daar kopen of zijn er die je daar niet kan bestellen?


laat ik nu net zien dat in de afgelopen week Stripweb de boel fiks heeft bijgewerkt ;)
Geplaatst op 05/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 05/09/2013
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
Apart.... heel apart. Bij mij - en andere pc's die ik in legio heb daar ik in een computer winkel werk ;) - staat het in Firefox goed.

Heb nog eventjes wat overbodige code weggehaald. Als je het probleem nu nog hebt, kun je me vertellen wat voor Firefox je hebt en eventueel mij een screenshotje mailen?


Ja hoor, ik heb het nog. Heb je een printscreen gestuurd.
Ik heb firefox 23.0.1 blijkbaar.
Geplaatst op 05/09/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 05/09/2013
Avatar Gently
636
Origineel geplaatst door witam
Ja hoor, ik heb het nog. Heb je een printscreen gestuurd.
Ik heb firefox 23.0.1 blijkbaar.


hm, dat heb ik hier ook...
Geplaatst op 05/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 05/09/2013
Avatar Gently
636
Origineel geplaatst door witam
Ja hoor, ik heb het nog. Heb je een printscreen gestuurd.
Ik heb firefox 23.0.1 blijkbaar.


heb je probleem weten te realiseren. Wist niet dat Firefox die optie had, maar je kan bij uitvergroten selecteren dat je enkel de tekst uitvergroot. Zag aan je printscreen dat je vergelijkbaar een kleine coverafbeelding had. Vink 'Zoom text only' in het menu 'View' -> 'Zoom' uit en je hebt het probleem niet meer.

Ik zal eens moeten kijken wat voor scripit ik moet hebben om dit probleem te voorkomen
Geplaatst op 06/09/2013 Citeren
Avatar
Gently
Geplaatst op 06/09/2013
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door Gently
Origineel geplaatst door witam
Ja hoor, ik heb het nog. Heb je een printscreen gestuurd.
Ik heb firefox 23.0.1 blijkbaar.


heb je probleem weten te realiseren. Wist niet dat Firefox die optie had, maar je kan bij uitvergroten selecteren dat je enkel de tekst uitvergroot. Zag aan je printscreen dat je vergelijkbaar een kleine coverafbeelding had. Vink 'Zoom text only' in het menu 'View' -> 'Zoom' uit en je hebt het probleem niet meer.

Ik zal eens moeten kijken wat voor scripit ik moet hebben om dit probleem te voorkomen


ahhh dan gaan andere sites eindelijk ook goed zijn misschien. Ik wist trouwens niet eens dat mijn tekst groter stond.. Bedankt!
Geplaatst op 06/09/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 06/09/2013
Crew
Avatar witam
5316
Origineel geplaatst door witam
Origineel geplaatst door Gently
Origineel geplaatst door witam
Ja hoor, ik heb het nog. Heb je een printscreen gestuurd.
Ik heb firefox 23.0.1 blijkbaar.


heb je probleem weten te realiseren. Wist niet dat Firefox die optie had, maar je kan bij uitvergroten selecteren dat je enkel de tekst uitvergroot. Zag aan je printscreen dat je vergelijkbaar een kleine coverafbeelding had. Vink 'Zoom text only' in het menu 'View' -> 'Zoom' uit en je hebt het probleem niet meer.

Ik zal eens moeten kijken wat voor scripit ik moet hebben om dit probleem te voorkomen


ahhh dan gaan andere sites eindelijk ook goed zijn misschien. Ik wist trouwens niet eens dat mijn tekst groter stond.. Bedankt!


Eh.. stond niet aan. Ik heb zelfs eens op herinitialiseren gedrukt om zoom 0 te hebben, maar blijf hetzelfde zien. Er zal wellicht nog wel ergens een of ander vinkje staan dat bij mij verkeerd staat. Maar we weten nu al wel dat het probleem ergens bij mij ligt dus :D
Geplaatst op 06/09/2013 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 06/09/2013