het fenomeen

Avatar clips
126
waar zou hij zijn?

Ho man Ho man, stop diën truut.

zoiets dacht ik toen ik zijn eerste posts las.
nu mis ik em al.

Misschien zijn duizenden strips eindelijk aan't lezen?
:P
Geplaatst op 26/11/2007 Citeren
Avatar
clips
Geplaatst op 26/11/2007
Avatar ignoramus
602
of heeft hij eindelijk een serietje boekenkasten gekocht en is hij zijn strips aan het sorteren en in de kast aan het zetten ?
Daar ben ik ook al 2 maanden mee bezig, en ik heb lang niet zo veel strips als hij :-)
Geplaatst op 28/11/2007 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 28/11/2007
Origineel geplaatst door ignoramus
of heeft hij eindelijk een serietje boekenkasten gekocht en is hij zijn strips aan het sorteren en in de kast aan het zetten ?
Daar ben ik ook al 2 maanden mee bezig, en ik heb lang niet zo veel strips als hij :-)


Hé jongens, laat eens horen hoe het gaat met het ordenen van je verzameling! Kunnen we wat van opsteken!
Jullie hebben het toevallig toch niet over mij hè, wat die duizenden strips betreft. Zo ja, nog geen tijd gehad om ze allemaal te lezen...
Zelfs met een strip per uur, doe ik er wel even over om ze te lezen.
Ben begonnen m'n cd-verzameling op orde te brengen. Voordeel: een cd neem vier keer minder ruimte in dan een stripboek. Nadeel: het zijn er ook nogal veel.
Hebben jullie je verzameling al "te kijk"gezet?
Geplaatst op 09/12/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 09/12/2007
Crew
Avatar fluiten
7767
Alles per alfabet, uitgevers en collecties gewoon door elkaar. Enfin om het eenvoudig te houden zoals het lijst van Stripinfo. :D
Geplaatst op 09/12/2007 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 09/12/2007
Avatar ignoramus
602
Ben ook stripinfo alfabetisch aan het aflopen, en ze komen dan ook zo in de kast. Ben wel van plan achteraf om een paar kleinere collecties, of collecties met voornamelijk one-shots terug bij elkaar te plaatsen.
Geplaatst op 10/12/2007 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 10/12/2007
Avatar aue
163
In een open bibliotheek oogt het toch mooier als de kaftruggen per collectie staan en niet alfabetisch.
Geplaatst op 10/12/2007 Citeren
Avatar
aue
Geplaatst op 10/12/2007
Avatar ignoramus
602
ja, dat wel, maar t'is een kwestie van ze terug te vinden. Als je de de collecties bij elkaar plaatst, doe je dat toch op nummer, en vind dan lanfeust maar es terug in collectie 500 ..
Geplaatst op 10/12/2007 Citeren
Avatar
ignoramus
Geplaatst op 10/12/2007
Avatar clips
126
ha, te gek hij is terug.
was al ongerust, ben benieuwd naar je nieuwe lotgevallen.

maar cd's beluisteren en ondertussen strips lezen is ook leuk natuurlijk/ met LP's moet je teveel uit de zetel.
Geplaatst op 11/12/2007 Citeren
Avatar
clips
Geplaatst op 11/12/2007
Origineel geplaatst door clipsmaar cd's beluisteren en ondertussen strips lezen is ook leuk natuurlijk/ met LP's moet je teveel uit de zetel.


Is er iemand die muziek luistert terwijl hij strips leest?
Heb het geprobeerd met de Sticky Fingers van de Stones, maar dat leidt toch te veel af. Maar ja, bij een film wordt ook muziek geleverd. Het geheim zit em natuurlijk in de sfeer. De sfeer van de muziek moet bij de sfeer van het verhaal passen. Dus bijvoorbeeld Enigma bij Vasco en K3 bij Julie, Klaartje en Cecile, om maar wat te noemen. Teveel tekst in de muziek werkt denk ik ook niet.

Wat die lotgevallen betreft: heb er weer een nieuwe hobby bij. Een akoestische gitaar op Marktplaats gekocht. Compleet met een ongebruikte cursus van de LOI. Gitaar spelen en tegelijk strips lezen, dat lijkt me wel moeilijk. Of meteen improviseren bij de sfeer van het verhaal, terwijl je leest!

Jongens, denk maar niet dat ik de beste stripsite ter wereld de rug toekeer!
Geplaatst op 12/12/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 12/12/2007
Crew
Avatar Surya
13262
Muziek? Instrumentale muziek leidt niet te veel af, denk ik. Als ik niet in bed lees, voor 't slapen gaan, zet ik steeds muziek op.
Geplaatst op 12/12/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/12/2007
Maar Surya, lees je dan vaker met muziek op?
Geplaatst op 12/12/2007 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 12/12/2007
Crew
Avatar Surya
13262
Vroeger wel, nu zelden, aangezien ik nu bijna uitsluitend lees voor 't slapen gaan, en dat doe ik in bed, waar ik geen muziek heb.
Geplaatst op 12/12/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/12/2007