Openbaar?

Avatar Kennin
4
Ik zou graag mijn collectie delen, zodat vrienden van mij telkens automatisch de actuele lijst hebben van mijn strips. Natuurlijk kan ik puur theoretisch de printbare lijst doorsturen, maar dat is geen oplossing, omdat die lijst niet vanzelf updatet.
Lijkt me heel logisch dat dat gewoon moet kunnen, maar ik vind de optie nergens.
Geplaatst op 08/08/2023 Citeren
Avatar
Kennin
Geplaatst op 08/08/2023
Crew
Avatar Surya
13261
Die optie bestond vroeger maar ik ben ze tijdens een update vergeten overzetten en sinds dien is die er niet meer. Mogelijks kan StripHens daar iets aan doen.
Geplaatst op 09/08/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/08/2023
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Ik dacht dat dat vroeger kon, maar was niet zeker.
Geplaatst op 09/08/2023 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 09/08/2023
Ik dacht dat het vroeger via de naam van de verzamelaar kon op een of andere manier.
Geplaatst op 09/08/2023 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 09/08/2023
Crew
Avatar woelfie
4106
Je kan ook naar je collectie gaan en dan de url doorsturen, juist?
Geplaatst op 09/08/2023 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 09/08/2023
Crew
Avatar Surya
13261
Origineel geplaatst door woelfie
Je kan ook naar je collectie gaan en dan de url doorsturen, juist?


Niet als die collectie niet publiek zichbaar is. En dat is een instelling die momenteel niet aangepast kan worden.
Geplaatst op 09/08/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/08/2023
Avatar Kennin
4
Dat is erg vervelend....
Toch bedankt voor het antwoord!

Ik hoop dat het toch nog kan worden geactiveerd.
Geplaatst op 11/08/2023 Citeren
Avatar
Kennin
Geplaatst op 11/08/2023
Crew
Avatar Surya
13261
Mogelijks kan StripHens het voor je in orde brengen in de databank. Stuur hem eventueel een PM?
Geplaatst op 11/08/2023 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/08/2023
Avatar Striphens
446
Ik heb de vraag -tijdens vakantietrip- gezien. Het is de al langer bestaande vraag van Wijnand ook.
Er is in de code inderdaad al iets voorzien in "collectie_openbaar", maar dat veld kan niet door de gebruiker zelf op aan of uit worden gezet. Ik vraag me af of, als je het aanzet, ook meteen alle velden zichtbaar moeten zijn. Zet je in opmerking misschien teksten die alleen voor jezelf zijn bedoeld? Wat hebben andere mensen te maken met wat jij voor dat boek hebt betaald? Vind je het belangrijk dat andere mensen zien dat jij dat topboek helemaal niks vind (bv een 4)?

Ik dacht dus dat het misschien in 'levels' openbaar kon worden gezet... Er is een bladzijde (je eigen collectie vanuit het hoofdmenu) die prima is in te zien door anderen (zoiets was door Surya ook voorbereid). De gast mag dan echter uiteraard niets kunnen wijzigen of zien buiten de opgegeven scope om.

Ik ga nog eens stoeien met die code.
U hoort nog van ons.
Geplaatst op 14/08/2023 Citeren
Avatar
Striphens
Geplaatst op 14/08/2023
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Super te horen dat er geluisterd en tijd gemaakt wordt voor wensen van gebruikers van deze site!
Zou er dan eventueel ook de wenslijst kunnen aangeduid worden, dan kan ik die delen met vrienden/collega's/medeverzamelaars om gewenste strip te kopen/opzij te houden. ;-)
Geplaatst op 14/08/2023 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 14/08/2023
Avatar Wijnand
245
Origineel geplaatst door Striphens
Ik heb de vraag -tijdens vakantietrip- gezien. Het is de al langer bestaande vraag van Wijnand ook.
Er is in de code inderdaad al iets voorzien in "collectie_openbaar", maar dat veld kan niet door de gebruiker zelf op aan of uit worden gezet. Ik vraag me af of, als je het aanzet, ook meteen alle velden zichtbaar moeten zijn. Zet je in opmerking misschien teksten die alleen voor jezelf zijn bedoeld? Wat hebben andere mensen te maken met wat jij voor dat boek hebt betaald? Vind je het belangrijk dat andere mensen zien dat jij dat topboek helemaal niks vind (bv een 4)?

Ik dacht dus dat het misschien in 'levels' openbaar kon worden gezet... Er is een bladzijde (je eigen collectie vanuit het hoofdmenu) die prima is in te zien door anderen (zoiets was door Surya ook voorbereid). De gast mag dan echter uiteraard niets kunnen wijzigen of zien buiten de opgegeven scope om.

Ik ga nog eens stoeien met die code.
U hoort nog van ons.



Is het een idee om hier een keuzescherm voor in het leven te roepen. Gebruikers kunnen via dat scherm dan zelf aanvinken welke onderdelen van hun verzameling ze willen laten zien
Geplaatst op 12/04/2024 Citeren
Avatar
Wijnand
Geplaatst op 12/04/2024