Leden/ruildag

Crew
Avatar $tripofiel
3314
Geachte mede $tripliefhebbers, 8)

Graag zou ik jullie aandacht even willen vestigen op het volgende: 8o

Zoals jullie wel weten hebben sommige onder ons een aantal dubbele $trips in zijn bezit, daarom zou ik graag van jullie even weten of iemand een "klein" zaaltje kent die we eventueel kunnen gebruiken vooraleer we iets op poten zetten? ?( ?

Eevntueel kan ik overleggen of we een hoekje mogen gebruiken op de "Gentse $tripbeurs" om hier iets meer aandacht te geven... 8)

Graag had ik enige voorstellen van jullile of iets in die aard, :D
Geplaatst op 30/05/2008 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 30/05/2008
Kom met een kleine vrachtwagen met strips!! Wat mij betreft doen we het een keer in België (beetje naar de grens met Nederland) en een keer in Utrecht of Nijmegen voor wat centrale ligging betreft.

Hangt natuurlijk ook van de leden af. Wie weet er een geschikt/goedkoop zaaltje?
Misschien een leeg fabriekshalletje of iets dergelijks.

Eens kijken wat we met onze 600 leden kunnen organiseren!! Kunnen we eindelijk onze ware gezichten eens laten zien!!8)
Geplaatst op 31/05/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 31/05/2008
Crew
Avatar Surya
13263
Om het te organiseren heb ik helaas de tijd niet, maar moest het plaatsvinden, zal ik uiteraard mijn uiterste best doen er te zijn!
Geplaatst op 31/05/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 31/05/2008
Avatar clips
126
ik heb bijna niets dat ik aanbied maar als ik kan kom ik zeker een pintje drinken!
Geplaatst op 31/05/2008 Citeren
Avatar
clips
Geplaatst op 31/05/2008
Geeft niet Clips! Als je nog maar wat zoekt!
Geplaatst op 02/06/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 02/06/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
idem voor mij niets dat ik weg doe zoeken daarentegen...

en al is het vo een pintje te drinken en te keuvelen over strips :D

T.I.A
Geplaatst op 02/06/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 02/06/2008
Avatar Voske
248
Mij lijkt het handig zulks festijn te combineren met een stripbeurs; wellicht een stand te huren (uiteraard slim aanpakken en met de organisatie afstemmen dat ze op deze site een banner kunnen plaatsen/promoten en dat Stripinfo dan tegen een gereduceerd tarief een stand kan huren).

Mocht je niets bij de leden vinden dan kun je je heil nog zoeken op de beurs...
Geplaatst op 02/06/2008 Citeren
Avatar
Voske
Geplaatst op 02/06/2008
Avatar Hermann
223
Zeer leuk idee waar in België zou je het ergens willen laten doorgaan indien jullie iets weten zou ik wel eens kunnen informeren of daar ergens iets in de beurt is.Ben van Hasselt naar de kanten van Maastricht toe of ergens anders?
Geplaatst op 02/06/2008 Citeren
Avatar
Hermann
Geplaatst op 02/06/2008
Misschien kunnen we iets organiseren in de buurt van Valkenswaard, als daar toch de beurs wordt gehouden? Voor zowel Belgen als Ollanders redelijk acceptabel. Deze beurs is om 17.00 afgelopen. Misschien kunnen we in het gebouw voor 's avonds een zaaltje huren of in een café in de buurt of iets dergelijks.
Deze beurs is meestal eind augustus begin september.
Ik hoop alleen dat Surya de mogelijkheid in de site wil inbouwen om de onderlinge verlang/aanbiedingslijsten uit onze collecties met één knopdruk op elkaar af te stemmen.
Dat zou erg handig zijn.
Geplaatst op 04/06/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 04/06/2008
Crew
Avatar Surya
13263
Ik heb momenteel bijzonder weinig tijd voor de site, dus dat wordt misschien moeilijk haalbaar. Sorry.
Geplaatst op 04/06/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/06/2008
Origineel geplaatst door Surya
Ik heb momenteel bijzonder weinig tijd voor de site, dus dat wordt misschien moeilijk haalbaar. Sorry.


Dat snap ik heel goed, Surya. Deze hele site is toch al een wonder!! Ik heb gezien dat we in Nederland ook een dergekijke site hebben, die er schijnbaar veel eerder was. Maar deze ziet er nog heel amateuristisch uit vergeleken met de onze. Zo moeten er daar nog een heleboel triviale problemen en fouten in het programma worden opgelost.

Het raamwerk dat jij toch hebt opgezet, werkt nu perfect!! En daarvoor alle eer!!
Natuurlijk doen ook wij als leden ons best er iets van te maken.
Maar zonder degelijk raamwerk geen leuke site!!!

Heeft die Nederlandse site (zal nog eens uitzoeken hoe ze heet) je nog geïnspireerd?

Als je mijn idee op je todo-lijstje zet, zou ik je heel dankbaar zijn!
Geplaatst op 04/06/2008 Citeren
Avatar
Ruud Loman
Geplaatst op 04/06/2008
Crew
Avatar Surya
13263
Ik zal het er bijzetten.

Je bedoelt vermoeddelijk de site "Zilveren Dolfijn"? Er is ook nog een andere, "stripdatabase.nl". Toen ik deze site startte, kende ik de Zilveren Dolfijn nog niet, ik heb me vooral geïnspireerd op IMDb op dat moment.

Zilveren Dolfijn heeft enorm veel info, maar het systeem is wat verouderd en vind ik niet zo prettig werken. Stripdatabase vereist registratie en vind ik ook niet zo overzichtelijk. Of ik snap niet hoe ik er mee moet werken, dat kan ook.
Geplaatst op 04/06/2008 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 04/06/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
Origineel geplaatst door Surya
Ik zal het er bijzetten.

Je bedoelt vermoeddelijk de site "Zilveren Dolfijn"? Er is ook nog een andere, "stripdatabase.nl". Toen ik deze site startte, kende ik de Zilveren Dolfijn nog niet, ik heb me vooral geïnspireerd op IMDb op dat moment.

Zilveren Dolfijn heeft enorm veel info, maar het systeem is wat verouderd en vind ik niet zo prettig werken. Stripdatabase vereist registratie en vind ik ook niet zo overzichtelijk. Of ik snap niet hoe ik er mee moet werken, dat kan ook.


vergeet deze niet maar stripinfo is toch het best zenne ;)

T.I.A
Geplaatst op 04/06/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 04/06/2008
Crew
Avatar T.I.A
3656
ja hallo link vergeten op zetten tijd voor bedje... http://www.strips.be/

T.I.A
Geplaatst op 04/06/2008 Citeren
Avatar
T.I.A
Geplaatst op 04/06/2008
http://www.zilverendolfijn.nl/ en http://www.stripdatabase.nl/index.php zijn ondertussen helemaal "opgeslokt" door de ONZE, zeker?
Hoe zou het ook anders kunnen, www.stripinfo.be RULES, OK!?
Geplaatst op 23/04/2024 Citeren
Avatar
mikedevos@posteo.net
Geplaatst op 23/04/2024