toevoegen nodig?

Crew
Avatar Fumetti
3673
Soms word ik bij het ingeven met volgende "probleem" geconfronteerd: bij populaire reeksen waar er vaak herdrukken verschijnen stel ik soms vast dat in de keuzelijst van de site er bvb staat op de achterkant "met 22 veschenen nummers" en de volgende is dan "met 25 verschenen nummers"
En dan heb ik net een uitgave "met 23 verschenen nummers".
Is het dan de bedoeling die ook te laten registreren? biedt niet echt veel meerwaarde dan vind ik.
oa bij Sus&Wis, of bij Blauwbloezen. Zo van die telkens weer bijgedrukte reeksen.
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar Veter
7839
Vroeger maakten we enkel onderscheid tussen duidelijk afwijkende voorcovers (en uiteraard andere uitgavevorm, uitgeverij, ander ISBN...), omdat we enkel kleine covertjes konden plaatsen.
Maar nu kunnen we grote voor- en achtercovers plaatsen en wordt het wel interessant om die verschillende uitgaven te plaatsen. Het is te zeggen, veel mensen vinden dit interessant, en willen de juiste uitgave kunnen aanduiden in hun collectie.
Als jij het geen meerwaarde vindt, en tevreden bent met om het even welke versie in je collectie op te nemen, geen probleem uiteraard. :)

Over wat en hoe van toevoegen hier meer uitleg: FAQ's en tips bij het toevoegen van albums
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
heb me niet erg eerbiedig uitgedrukt, excuses. Uiteraard zou het wel een meerwaarde betekenen. Denk dat ik een excuus zocht om "luit" te mogen zijn en niet te moeten toevoegen ;)
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar Veter
7839
Oh, ik heb er niets oneerbiedigs in gelezen, excuses waren absoluut niet nodig. :)
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 24/01/2014
Maar dat lui dat past niet echt hé als het op strips aankomt :P
Geplaatst op 24/01/2014 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 24/01/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
"selectief lui" dan, liever de strip lezen dan hem toevoegen?
das nog gepermitteerd hoop ik :]
Geplaatst op 25/01/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 25/01/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
en nu ze ingegeven zijn zou ik ze allemaal moeten heroverlopen om te zien welke toevoegbaar zijn. Zou ik kunnen overwegen met een kleine collectie maar "helaas" is dat niet echt het geval.
hoewel helaas... :-)
Geplaatst op 25/01/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 25/01/2014
Crew
Avatar Iyo74
6892
Origineel geplaatst door Fumetti
en nu ze ingegeven zijn zou ik ze allemaal moeten heroverlopen om te zien welke toevoegbaar zijn. Zou ik kunnen overwegen met een kleine collectie maar "helaas" is dat niet echt het geval.
hoewel helaas... :-)

:D
Geplaatst op 25/01/2014 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 25/01/2014