Tomb Raider titels

Avatar kagebe
198
Mijn dank is groot voor het verwerken van Tomb Raider the Series.Er valt me echter op dat er meer titels bij de comics zijn gegeven dan ik had door gegeven.Ook ik heb gekeken en zag op ComicBookDB deze titels maar na goed nakijken van de comics zelf komen die titels gewoon uit de lucht vallen.Het kan zijn dat in trades deze titels gebruikt zijn maar dat is dan in een later stadia geweest.
Ik kan prima leven met het gebruiken van deze titels maar gevoelsmatig hadden ze er geen en kregen van mij dan ook Issue #.. mee. Is hier eigenlijk een richtlijn voor?
Geplaatst op 26/02/2014 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 26/02/2014
Crew
Avatar Veter
7839
Ik denk niet dat daar eigenlijk een expliciete richtlijn voor bestaat. Zelf probeer ik altijd een titel mee te geven, als er een titel bestaat. Zoekt toch wat makkelijker dan de duizenden issue... of deel... :)

Van de titelloze nummers die je toegevoegd had, heb ik een aantal (ingescande) exemplaren kunnen bekijken, en die hadden wel degelijk een titel (op de cover, of ergens binnenin). Ik heb dan inderdaad voor de rest ook verder de titelgeving van CBDB gevolgd.
Geplaatst op 26/02/2014 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 26/02/2014