Striphelden

Bij deze zou ik graag eens willen weten welke minder bekende helden van strips jullie verkiezen.
Ik ken meeste van de bekende helden maar de minder bekende weet ik zo niet ?(
Zouden jullie me aub kunnen helpen. Ik verkies DC boven MARVEL maar maakt niet zoveel uit

Bedanktt :))
Geplaatst op 21/04/2014 Citeren
Avatar
B4TIVI4I\I
Geplaatst op 21/04/2014
Welke bekende ken je dan? Het zijn misschien niet de bekende die iedereen kent?

Bij die superhelden hangt trouwens veel af van smaak. Wil je meer detective, kies dan Batman of Daredevil, wil je meer 'hit first ask questions later, pak dan Lobo of zo.
Het hangt dus af van je smaak...


Veel superhelden lees ik wel niet. Maar eigenlijk kijk je beter naar de auteurs achter de helden. Sommige auteurs hebben de gave om een geheel eigen kijk op een superheld te geven, en dat levert meestal boeiende verhalen op, welke superheld het ook is. En sommigen overstijgen zelfs hun genre.
Geplaatst op 21/04/2014 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 21/04/2014
Ik ken redelijk wat helden zoals Green Lantern, Green Arrow, Aquaman, Daredevil, Lex Luthor, Wonder Woman, Deathstroke, Deadpool,... en natuurlijk ook de bekendste zoals Spider-Man, Batman, Superman...

Persoonlijk hou ik enorm van Deathstroke. Zijn er nog helden die je kent die er een beetje op lijken?
Geplaatst op 21/04/2014 Citeren
Avatar
B4TIVI4I\I
Geplaatst op 21/04/2014
Deathstroke kende ik zelf niet hoor. Afgaande op wat ik erover gelezen heb, is het niet echt mijn smaak. Ik kan je dus niet verder helpen. Sorry.
Geplaatst op 22/04/2014 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 22/04/2014
Okee geen probleem,
toch bedankt
Geplaatst op 22/04/2014 Citeren
Avatar
B4TIVI4I\I
Geplaatst op 22/04/2014