De Rode Ridder ai ai wat een werk.

Avatar kagebe
198
Alweer een leuke onderneming om alle strips van deze reeks "De Rode Ridder "eens goed in te vullen.Het valt mij op dat er vaak niet goed gecheckt is hoeveel pagina's een heruitgave heeft. Ik heb zelf ook deze fout begaan met deel 25 maar na hertellen kom ik op 40 pagina's in de uitgave van 1976 , wat ik nog wel zal aanpassen als hij is goedgekeurd.
Voorblad en verhaal komen op 36 pagina's maar de 4 pagina's met titels van andere reeksen moeten ook meegeteld worden en dat lijkt vaak niet zo.

Zelf kan ik maar 1 uitgave per deel ( zover ik ze heb ) nakijken en hoop dat de rest ook een nadere controle krijgt van bezitters van die uitgaves.
Geplaatst op 12/05/2014 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 12/05/2014
Crew
Avatar woelfie
4109
Dat is nog één van de vele taken op mijn lijst: de RR albums nagaan, en de uitgave aanvullen en/of invoeren (ik ga ervan uit dat de meeste herdruks zijn en dus nog niet op de site staan).
Maar er is nog zoveel leukers te doen ;(

Edit: Hetzelfde trouwens voor S&W en Kiekeboe
Geplaatst op 12/05/2014 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 12/05/2014
Origineel geplaatst door woelfie
Dat is nog één van de vele taken op mijn lijst: de RR albums nagaan, en de uitgave aanvullen en/of invoeren (ik ga ervan uit dat de meeste herdruks zijn en dus nog niet op de site staan).
Maar er is nog zoveel leukers te doen ;(

Edit: Hetzelfde trouwens voor S&W


2
Geplaatst op 12/05/2014 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 12/05/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
ben nog steeds bezig mn S&Ws in te geven en heel vaak merk ik dat er op de site sprake is van een aantal nummers op de achtercover en dat mijn exemplaar daar net 2 of 5 of zo van afwijkt. Denk dat moesten we al die uitgaves apart op de site zetten het wsl een te lang scrollen zou worden tot je vanonder bent. Van die reeksen zijn er ook meer herdrukken geweest dan men kan bevatten hé
Geplaatst op 12/05/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 12/05/2014
Crew
Avatar Surya
13264
S&W moet trouwens eens grondig opgesplitst worden. Veel te veel voorvoegsels, wie raakt daar nog aan uit?
Geplaatst op 12/05/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/05/2014
Avatar kagebe
198
Tussendoor had ik een meevaller en kreeg een heleboel extra delen , en dan vooral van de zwart wit uitgaves , waardoor ik weer vanaf het begin moet bijwerken en dan kijk je eens naar een cover die er al in stond. En ja hoor hij verkleint in plaats van te vergroten en dus maar een derde keer nalopen en invoeren. Ben ik blij dat het maar een " kleine reeks " is. :D
Geplaatst op 25/05/2014 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 25/05/2014
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door kagebe
Tussendoor had ik een meevaller en kreeg een heleboel extra delen , en dan vooral van de zwart wit uitgaves , waardoor ik weer vanaf het begin moet bijwerken en dan kijk je eens naar een cover die er al in stond. En ja hoor hij verkleint in plaats van te vergroten en dus maar een derde keer nalopen en invoeren. Ben ik blij dat het maar een " kleine reeks " is. :D

Als je een heleboel extra boekjes krijgt, is het dat beetje werk wel waard,niet?!
:-) :-P
Geplaatst op 25/05/2014 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 25/05/2014
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door kagebe
Tussendoor had ik een meevaller en kreeg een heleboel extra delen , en dan vooral van de zwart wit uitgaves , waardoor ik weer vanaf het begin moet bijwerken en dan kijk je eens naar een cover die er al in stond. En ja hoor hij verkleint in plaats van te vergroten en dus maar een derde keer nalopen en invoeren. Ben ik blij dat het maar een " kleine reeks " is. :D

Als je een heleboel extra boekjes krijgt, is het dat beetje werk wel waard,niet?!
:-) :-P

Ik heb ook even in m'n stapeltje dubbele gekeken en alvast een paar ontbrekend toegevoegd, de herdrukken zijn legio. Weer extra werk.
Geplaatst op 01/06/2014 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 01/06/2014