Sus en Wis

Crew
Avatar Fumetti
3673
Ambitieus plan: alle S&W herlezen in volgorde van publicatie a rato van 1 per vrije dag. Benieuwd hoe ver ik geraak...
Geplaatst op 27/06/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 27/06/2014
Dan ben je komende tijd wel zoet. Of heb je zoveel vrije dagen.
Trouwens heel verstandig om de dagelijkse dosering van dit soort series te beperken, teveel in eenmaal is niet goed.
(Ik ben niet tegen S & W, ik heb ook een grote verzameling van deze strip)
Geplaatst op 27/06/2014 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 27/06/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
't is niet dat ik niks anders lees ondertussen hoor :-)
momenteel de Metabaronnenreeks, helemaal iets anders ;)

En vrije dagen: 3 per week, want werk niet op vrijdag. het woord zegt het immers zelf: VRIJdag. Wat ik op ZATerdag doe...
Geplaatst op 27/06/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 27/06/2014
metabaronnen, heel goed, jammer dat er maar een paar albums zijn.

Ik probeer ook heel gevarieerd te lezen, een grote serie is leuk, maar het gaat toch op elkaar lijken. Korte series en One-shots kunnen veel meer afwisseling geven.
Geplaatst op 28/06/2014 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 28/06/2014
Crew
Avatar witam
5316
Ik lees ook vanalles: one-shots, korte en lange reeksen. Toch benader ik de lange reeksen die bestaan uit individuele verhalen meestal eerder als one-shots. Ik ga niet de reeks herlezen voor dit verhaal. En toch, ga ik af en toe eens rustig zitten en lees de reeks in een paar dagen / weken terug door.
Geplaatst op 28/06/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 28/06/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
Ja dat doe ik ook zo!
Als ik weet dat ik er tijd voor heb haal ik een hele reeks uit de kast om die in zn geheel te herlezen. Probeer dat ook te doen als er een nieuw album van een reeks komt. Lange reeksen kan natuurlijk niet.

En one shots of graphic novels lees ik liefst 's avonds knus in de zetel.

Mijn S&W "project" komt eigenlijk voort uit het de overweging dat het lang geleden was dat ik die oude albums nog gelezen had, en ben idd veel details vergeten die me nu vaak een glimlach geven! Je kan zo een reeks ook niet vergelijken met hedendaagse strips, er is een enorme evolutie geweest in die pakweg 50-70 jaar!
Geplaatst op 28/06/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 28/06/2014