Ca****ki aanbiedingen

Crew
Avatar woelfie
4125
Toegegeven, 't zijn niet onze beste vrienden ( ;)) maar de C* website heeft een dagelijkse mailing met aanbiedingen ("Alleen vandaag: ...") die soms aantrekkelijk zijn, ware het niet date er vanuit Nederland een exuberant hoge portkost wordt aangerekend die de prijs voor één album (of pakketje albums) nogal opdrijft (bv.vandaag €12 euro voor de strips en €9 port).

Zijn er nog mensen met hetzelfde gevoel?
Indien praktisch mogelijk (bv. voor mij alles tussen Aalst en Leuven) zou er samen besteld kunnen worden en achteraf lokaal verdeeld.
Geplaatst op 01/07/2014 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 01/07/2014
Crew
Avatar witam
5316
Leuven, Mechelen of Brussel (noord) is haalbaar voor mij. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat c aanbiedt.
Geplaatst op 01/07/2014 Citeren
Avatar
witam
Geplaatst op 01/07/2014
Crew
Avatar $tripofiel
3317
Daarmee dat ik een postbus heb in NL, wat je uitspaart op portokosten is ongelooflijk als je veel besteld in NL!

Woon je in de buurt van Aalst, stuur eens een PM ... :)
Geplaatst op 01/07/2014 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 01/07/2014
Avatar kaeten
356
Hey Stripofiel, heb jij die Jonathan cartlands gisteren vanonder mijn neus veroverd ? :D
Geplaatst op 01/07/2014 Citeren
Avatar
kaeten
Geplaatst op 01/07/2014
Crew
Avatar $tripofiel
3317
Nee hoor, die heb ik reeds verscheidene jaren in mijn collectie! :)
Geplaatst op 01/07/2014 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 01/07/2014
Origineel geplaatst door woelfie
Toegegeven, 't zijn niet onze beste vrienden ( ;)) maar de C* website heeft een dagelijkse mailing met aanbiedingen ("Alleen vandaag: ...") die soms aantrekkelijk zijn, ware het niet date er vanuit Nederland een exuberant hoge portkost wordt aangerekend die de prijs voor één album (of pakketje albums) nogal opdrijft (bv.vandaag €12 euro voor de strips en €9 port).

Zijn er nog mensen met hetzelfde gevoel?
Indien praktisch mogelijk (bv. voor mij alles tussen Aalst en Leuven) zou er samen besteld kunnen worden en achteraf lokaal verdeeld.


He hallo, je wou toch niet beweren dat de Belgische post goedkoper is. Voor 1 stripje naar Nederland sturen (gewoon slappe kaft) rekenen ze zo 7 euro, een hardcover doet minstens 12 euro. Een paar jaar geleden kocht ik regelmatig via Ebay strips uit België, tegenwoordig is de porto hoger dan de waarde van de strip.
Geplaatst op 02/07/2014 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 02/07/2014
Crew
Avatar woelfie
4125
Euh, heb ik inderdaad niet gezegd. Integendeel, zou ik zeggen: de Belgische post is nog duurder dan de Nederlandse, maar ik moet niet zo veel importeren van België naar Nederland ;)

Wie al wat ouder is (zoals ik dus) weet dat er pakweg 20 jaar geleden gigantische kosten werden aangerekend om een internationale overschrijving te doen. Dankzij "Europa" is dat allemaal weggewerkt. Tijd nu zou ik zeggen om ook eens de posttarieven aan te pakken. In de USA verzend je goedkoper van New York naar Los Angeles (4000 km) dan in Europa van Middelburg naar Gent (50 km).

Voorlopig probeer ik de porttarieven te minimaliseren. Dit voorstel is er één mogelijkheid voor.
Geplaatst op 02/07/2014 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 02/07/2014
Doe ik ook, ik probeer zoveel mogelijk te combineren, Soms zie ik af van een aankoop vanwege de portokosten. Ik heb de ervaring dat de gezochte strip toch nog wel een keer komt.
Geplaatst op 02/07/2014 Citeren
Avatar
simonstrip
Geplaatst op 02/07/2014
Avatar kaeten
356
hier hetzelfde.
Meestal wacht ik af in de overtuiging dat vroeg of laat er échte koopjes te doen zijn.
Geplaatst op 04/07/2014 Citeren
Avatar
kaeten
Geplaatst op 04/07/2014
ik beperk mij zoveel mogelijk tot een actieradius dat ik er kan omgaan met de wagen...
Geplaatst op 04/07/2014 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 04/07/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673
heb nog nooit op internet bested, ik geniet nog steeds enorm van het "ter plekke" uitzoeken. op die manier uurt het soms lang voor ik reeks volledig heb, maar de voldoening als het lukt is des te groter. En voorlopig vind ik nog altijd meer dan de moeite. Net terug van zeeverlof en dan staat Striep in zowel Brugge als Oostende altijd op het programma, en de search was not invaine :)
Geplaatst op 15/07/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 15/07/2014
Avatar kaeten
356
Zopas een prima mail gekregen van de striep. Dat internet wordt ook verleden tijd :P
Geplaatst op 15/07/2014 Citeren
Avatar
kaeten
Geplaatst op 15/07/2014
Avatar Rutger
763
Origineel geplaatst door kaeten
Zopas een prima mail gekregen van de striep. Dat internet wordt ook verleden tijd :P


Haha... idd.

Terug naar dat je je bericht nog eerlijk in het steen kon beitelen. Those were the days...
Geplaatst op 16/07/2014 Citeren
Avatar
Rutger
Geplaatst op 16/07/2014
Crew
Avatar Fumetti
3673


Terug naar dat je je bericht nog eerlijk in het steen kon beitelen. Those were the days...


Voor strips was Michelangelo wel een topper dan :)
Geplaatst op 16/07/2014 Citeren
Avatar
Fumetti
Geplaatst op 16/07/2014