Overzicht reeksen

Hoi, ik mis nog een functionaliteit in het beheer van mijn strips. Ik mis een overzicht van de reeksen waarvan ik strips heb. Dat lukt me wel via export naar excel en dan een pivot table, maar niet echt handig. Ook zou in dit overzicht een aanduiding mogen bestaan of de reeks afgesloten is (als er geen nieuwe strips meer bijkomen). Dan hoef ik niet op te volgen wanneer er een nieuwe komt, en kan ik mijn verlanglijst beter bijhouden. Ook een printbare lijst per reeks zou handig zijn. Bv enkel de Jommeke's ipv de ganse verzameling. Verder ben ik een tevreden gebruiker van deze site.
Geplaatst op 12/08/2014 Citeren
Avatar
zwonnie
Geplaatst op 12/08/2014
Crew
Avatar Surya
13271
Dag zwonnie en welkom op de site

Je feedback wordt ten zeerste gewaardeerd. Meerdere onderdelen die je vraagt staan op de planning. Hierbij moet je wel beseffen dat deze site een hobbyproject is en dat de ontwikkeling soms traag gaat. Het kan dus even duren voor deze functionaliteit beschikbaar wordt.
Het is de bedoeling dat je in de toekomst kan aangeven welke reeksen je wil volgen en dan krijg je meteen een bericht van zodra er een nieuw album aan de reeks is toegevoegd.

Je kan al een lijst krijgen van enkel de Jommeke albums in je collectie, maar hiervoor moet je wat foefelen
- Ga naar je collectie
- Duidt aan dat je enkel albums in bezit wil zien
- Klik bovenaan op de J zodat je enkel reeksen die gebinnen met J ziet
- Verander het gedeelte 'letter=J' in de adres in 'letter=Jommeke'
Het resultaat zou dit moeten zijn: http://www.stripinfo.be/member_collection.php?bezitj=1&letter=Jommeke
Geplaatst op 12/08/2014 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 12/08/2014